hewa skrev 2010-01-23 11:07:48 följande:
Just godiset tycker jag verkligen skiljer sig mellan USA och Sverige. Normalt sett är jag en godisråtta av rang men jag åt verkligen minimalt med godis under våra två år därborta - attackåt när vi varit på IKEA typ. För det amerikanska otäcka godiset kunde jag bara inte med
Haller med dig fullkommligt, jag e likadan, jag vralater nar dom i Svea skickar hit, o nar vi aker till IKEA o en annan butik vi hittade for ett tag sedan som saljer Haribo o en jaka massa annat godis fran Svea. jag far en sockerchock varje gang!
Godiset har e jag sa besviken pa, det e som allt bara rors ihop med en massa blaj utan o tanka pa vad som e i, o e det bara sott sa e det ok liksom.....usch!
Antingen smakar det tand kram el kanel, o visst, jag alskar kanel pa julgrot osv, men inte i godis osv, kan bara inte med det.. Amerikanarna e ju vana vid det o har tycker dom jag e saaa konstig som inte gillar det haha!
Samma med sega godisar, jag trodde forsta gangen ohhh mumma! men icke, dom smakade bara kemikalier hua!
Sa, da var min ranson av klagande gjord for idag hehe!