• Mackenzie Grace

USA tråden!

USA tråden, going strong!

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m48150328.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45913419.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 17:11
    Tråd för alla som är intresserade att flytta till USA;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 05:38
    För oss som vill bli amerikansk medborgare;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53324942.html
  • Svar på tråden USA tråden!
  • Mackenzie Grace

Rhino - Var till min dr imorse och jag var väldigt dehydrated, vilket jag kunde ha sagt utan att behöva kissa i en mugg. Hon sa om det inte blivit bättre idag och jag fortfarande spyr så ska jag ringa till hon och jag ska få komma in och få dropp. Jag hade gått ner 5 lbs pga kräkningen. Jag hoppas att jag lyckas hålla ner vätska idag.. Börjar må dåligt igen.

• evaoregon
    Mackenzie Grace skrev 2010-01-22 18:32:24 följande:
    Rhino - Var till min dr imorse och jag var väldigt dehydrated, vilket jag kunde ha sagt utan att behöva kissa i en mugg. Hon sa om det inte blivit bättre idag och jag fortfarande spyr så ska jag ringa till hon och jag ska få komma in och få dropp. Jag hade gått ner 5 lbs pga kräkningen. Jag hoppas att jag lyckas hålla ner vätska idag.. Börjar må dåligt igen.
    Stackars dig, men bra att du gick till läkaren.  Hoppas du blir bättre snart, annars ring!
  • LAMadde
    Hoppas att du blir bättre snart.. inte kul att va sjuk, o spec inte när man är gravid.
  • lundholmster
    Trycksvärta skrev 2010-01-21 18:50:22 följande:
    Jag har en över. Den är ursvensk...nja kanske inte då, för den är gjord i Taiwan men köpt på babyproffsen i Sverige. Om du är intresserad av en begagnad (men gott skick) kan jag skicka över en bild.
    southernbelle skrev 2010-01-21 18:32:26 följande:
    Tja Guldis!! Kul att se dig och jag har minsann sett på FB att du har en riktig doging till son!jag såg en hoppgunga igår på babiesrus och den var i svenska modell. skall se om jag hitar den igen..skickar isadanfall en länk..ÅHHHH vad det är tråkigt att vara hemma hela tiden! Nu har vi varit hemma i en vecka snart och det är ju rena döden! Jag är UTTRÅKAD!!!!
    Ja, Swedish.  Skicka en bild. Helt klart intresserad.

Ja, sonen är söt. Helt klart bebispropaganda... fast jag är ju lite "biased" :)
  • Trycksvärta
    lundholmster skrev 2010-01-22 21:04:38 följande:
    Ja, Swedish.  Skicka en bild. Helt klart intresserad.
    Jag har inboxat dig!
  • Mealla
    Din stackare, hoppas du mar lite battre idag, annars sa mar man himla bra snabbt av att fa dropp, det ar faktiskt en stooor hjalp i din situation. Har du nagon som kan passa MG om du skulle aka in?
  • MrsMcGlaun

Ush vad mycket krassligheter och sjukdomar som härjar i tråden. STOOORA krya på er kramar till hela bunten!

Om två veckor kommer min syster med familj plus min mamma hit! Måste tänka ut vad jag vill att dom ska köpa med sig. Salt godis är en självklarhet. Det finns tydligen SALTA bilar nu, det måste ju bara testas!

• Hjartesjalen
    MrsMcGlaun skrev 2010-01-22 23:47:11 följande:
    Ush vad mycket krassligheter och sjukdomar som härjar i tråden. STOOORA krya på er kramar till hela bunten!Om två veckor kommer min syster med familj plus min mamma hit! Måste tänka ut vad jag vill att dom ska köpa med sig. Salt godis är en självklarhet. Det finns tydligen SALTA bilar nu, det måste ju bara testas!
    Men gud va kul att familjen kommer o halskar pa er!!! Bilarna e ju sa goa sa dom maste ju vara himmelska da..{#lang_emotions_tongue_out}
  • Rhino
    Hjartesjalen skrev 2010-01-23 01:32:55 följande:
    Men gud va kul att familjen kommer o halskar pa er!!! Bilarna e ju sa goa sa dom maste ju vara himmelska da..
    Som stocking stuffers i år gjorde jag små strutar av papp och lade i lite svenskt godis (det som finns att hitta på IKEA), bl.a. Ahlgrens bilar.
    Ena svägerskan berättade efteråt att hon inte var så förtjust i just dem. Och det hade väl varit ok, för smaken är som baken (och gudarna ska veta att jag inte uppskattar all filipinsk mat), men hon slutade inte där. Hon pratade säkert i 5 minuter om hur äckliga de var, hon demonstrerade hur hon spottat ut bitarna, och att det påminde henne om gammal jello (tror jag det var)... on and on and on...

Jag hade verkligen inte gett bort godiset för att vara elak och få familjen att nästan spy, men jag visste inte riktigt hur jag skulle svara på hennes ranting. Hade hon sagt att de inte var hennes favorit hade jag nog sagt något i stil med "åh, vad synd", men hon gick verkligen på. {#lang_emotions_undecided}

Och det här är samma kvinna som är så otroligt benhård på hur hennes son ska uppföra sig, vara artig, säga please, thank you och excuse me i kvadrat.

Men... det positiva är ju att nu kommer jag behålla mina bilar för mig själv! Mer till mig!!
    Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
Svar på tråden USA tråden!