• murranmutt

äggdonation?

Tänkte höra lite om äggdonation. Jag har nu fått tre barn och är KLAR!!
    Jag skulle så gärna vilja hjälpa andra som har svårt att få barn. Vad är reglerna för att få donera ägg? hur går det till?

• Svar på tråden äggdonation?
  • madde1983

jag kommer att göra som du , donera ägg,  jag ha inga problem att bli gravid

e gravid med mitt andra och sissta barn,
    efter det så kommer jag oxå vilja hjälpa till

• AnnaPuddel

genetic parent     0.09 sec. DIV.Ov{width:550px} OvResults=0; ad_channel="6957719522"; AdsNum=5; OriginalURL="medical-dictionary.thefreedictionary.com/genetic+parent"; google_page_url=OriginalURL; google_language = "en"; google_max_num_ads = '20'; window.onerror=myerror; kw2="genetic parent"; google_kw =kw2 kw = google_kw; g_kw=1; google_ad_channel=ad_channel; write_ads(AdsNum, 0, 1)

genetic parent
    Biological parent Social medicine A person who conceived a child, typically the biological parent of an adopted child
    medical-dictionary.thefreedictionary.com/genetic+parent
  • livet leker
    villsågärna38 skrev 2010-02-28 20:33:58 följande:
    Ja Aftonbladet är ju känt för att vara en forskningstidskrift. Ge dig...Svara på min fråga nu. Tror du att jag ljuger för dig rörande vad läkarna och forskarna på Huddinge sagt? Tror du att de ljugit för mig?
    Ingen aning men att men den ägget kommer ifrån är biologisk är solklart :))
  • livet leker
    villsågärna38 skrev 2010-02-28 20:42:14 följande:
    Har du inlärningsproblem eller svårt att läsa innantill?
    Men mina länkar bevisar ju motsatsen. Sluta att vara spydig.
  • AnnaPuddel
    villsågärna38 skrev 2010-02-28 20:45:56 följande:
    Det är en 15 år gammal debattartikel. Äggdonation har varit tillåtet i Sverige sedan 2003 och det har hänt oerhört mycket på det här området sedan dess.
    du har ju helt klart inte läst biologi och du inte fattar att DNA forskning är en grundstenen i att bestämma vem som är biologiska föräldrar till ett barn..
  • villsågärna38
    AnnaPuddel skrev 2010-02-28 20:45:18 följande:
    naaaaw..men gammal tanten. att tro på alla är dummare än dig  visar ju bara att du inte har nån koll..
    Men vad är det som är så svårt med att läsa innantill då? Texten på IVF-klinikens hemsida är inte svår att förstå.
    Nån gång ska det väl ändå gå...
Svar på tråden äggdonation?