äggdonation?
Tänkte höra lite om äggdonation. Jag har nu fått tre barn och är KLAR!!
Jag skulle så gärna vilja hjälpa andra som har svårt att få barn. Vad är reglerna för att få donera ägg? hur går det till?
Tänkte höra lite om äggdonation. Jag har nu fått tre barn och är KLAR!!
Jag skulle så gärna vilja hjälpa andra som har svårt att få barn. Vad är reglerna för att få donera ägg? hur går det till?
Ät det fler än jag som blivit påhoppade utanför tråden? Gällande den här diskusionen?
Livet leker: Du får gärna vara kvari den här tråden och racka ner på de som gör ÄD, kritisera andras livsval etc. Vi diskuterar vidare på annat håll.
vad tragiskt egentligen... ett inlägg/tråd som var menat som en positiv gest från en osjälvisk tjej som blivit så negativ och full med onödigt tjafs.
Det enda ts ville var att få reda på regler om ÄD och så ska det blomma upp så mkt negativ energi?!
Ni som ska börja inför onödiga bråk kan ni inte bara släppa det och gå vidare.
Det är tur att det finns människor som vill ställa upp för andra så varför då börjar provocera?
Jag vill personligen dela med mig av mina ägg och då avser jag mig rätten till att vara dens biologiska mamma. Det är den som bär barnet som blir biologisk och mamman som ger ägget genetiskt. Förstår inte hur ni kan tolka dessa sidor så fel?
Läs om raderna ex antal gånger så kanske ni förstå.
Sluta göra denna osjälviska tråd till en tråd med onödigt bråk.
Var tacksamma ist för att d finns männsikor som vill göra gott.
Ja här har det hänt grejer. Jag startade inte denna tråd för att folk skulle börja tjafsa om vad som är rätt eller inte, om man blir biologisk mamma eller inte.
Jag har ej kunnat kolla upp något än pga att jag har haft det lite jobbigt efter min förlossning. Men så fort jag blir bättre så ska jag kontakta huddinge.
och ska ni fortsätta tjafsa så kan ni starta en ny tråd.
tack annars alla för era fina kommentarer och länkar!!