Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Start på mammaledighet:
    16/4 Bezilia (Anna)
    Nu   Skuggspel (Sanna)
    Nu    HippYgirl (Elin)
    Nu Angeni(Jenny)
    30/4 Lady of Baqueta (Annika)

Usch va långt jag har kvar mot er andra...

• Addisen
    God morgon tjejer,

Mumsmaräng
    Ett stort GRATTIS, va kul att fylla jämt och jag gillar verkligen din inställning. Jag förstår inte heller folk som har ångest inför födelsedagar. Varje ålder har ju sin charm.

SKuggspel
    Jag håller tummarna för er att ni vinner budgivningen!

Jolinsfaster
    Jag håller med Skuggspel, kontakta VLT. Sådär kan det ju inte göra, först säga att du är för långsam och sen sparka dig pga arbetsbrist. Låter så himla misstänkt. Men jag är riktigt imponerad över hur stark du är som inte ger upp. Fortsätt stå på dig!

Plogen
    Jag va oxå hos BM igår, fick en smärre chock. Jag hade gått upp 3,5 kg på 1 månad {#lang_emotions_surprised}
    Så nu är jag på + 9,5 kg. Men jag har ju även börjat samla på mig vätska så jag försöker intala mig själv att det är vatten alltihop {#lang_emotions_innocent}
    Min lille grabb hade även fixerat sig nu och det känner jag verkligen av. Det ilar neråt hela tiden nu nästan och mitt gångtempo har gått ner ännu mer, blir snart omkörd av pensionärer med rullatorer {#lang_emotions_laughing}

Idag åker jag och sambon hem till hans hemstad Sollefteå och firar påsk med hans familj. Så jag önskar alla redan nu en GLAD PÅSK!
  • Addisen

God morgon alla,

Hoppas alla haft en bra påsk! Och att alla mår bra!

Nu har jag inboxat min adress och telefonnummer till alla på listan inför fikan på söndag den 11:e. Jag hoppas inte jag missat någon, hör av er i så fall.

Idag ska här tvättas bebiskläder!

Ha en bra dag alla!

• Addisen

Hejsan tjejer,

Va kul att så många vill komma på söndag! Ska bli riktigt trevligt!

Nihao
    Nu har jag skickat en inbjudan till dig oxå, lessen att jag missade innan. Tänkte inte på att du sagt tidigare att du inte va hundra på att du kunde komma.

Jolinsfaster
    Förstår att det känns tungt just nu och jag förstår dig helt i ditt beslut, tycker absolut inte att du gett upp. Vissa strider kanske inte är värda att ta sig an om de är allt för utdragna. Tycker du ska lägga din energi på den lill* i magen istället. Det kommer alltid att finnas fler jobb. Allt ordnar sig ska du se.

Börjar känna att snart är det dax att packa bb-väskan, lillgrabben kan ju faktiskt titta ut när som helst nu...fy va läskigt det lät. Det har ju känts så avlägset hela tiden. 36 dagar kvar....
    Va har ni andra tänkt packa i era väskor? Någon som har några smarta tips på sånt som folk inte tänker på?

• Addisen

Hahaha...jag kollade på Solsidan...den serien är ju superrolig. Nu vet man va man inte vill ska hända på ens förlossning. Tur jag har svärmor uppe i norrland!

Jag ser oxå fram emot söndagen! Ska bli kul att se er igen + en hel del nya ansikten!

• Addisen

Happy73
    Det räcker om ni bidrar med en slant, har inte handlat ännu så jag vet inte hur mkt men kanske runt 20-40 kr.

Idag ska här förberedas för er alla! Vi ses imorgon kl 14.00. Hör av er om ni har svårt att hitta hit!

• Addisen

Va trist HippYgirl, du får hänga på nästa gång! Kry på er hela familjen! Kram kram

• Addisen

Tack alla för de fina kommentarerna! Det värmer verkligen! Det var verkligen jättekul att så många kunde komma och jag känner mig riktigt nöjd med gårdagen! Det är verkligen jättekul att förbereda och fixa inför en träff med så många goa tjejer!
    Jag hoppas verkligen att vi hinner ha en träff till snart innan det är dax för kläckning för mig. Fast jag kommer iofs gärna efter kläckning oxå, om jag får {#lang_emotions_wink}

Lite praktiskt, någon glömde ett par skinnhanskar här igår, det ser ut att vara ett par herrhanskar. Någon som känner igen?

Förresten om det är någon som använder facebook så får ni gärna lägga till mig. {#lang_emotions_laughing}
    Ni fick mitt fullständiga namn i inbjudan.

Hoppas alla får en jättebra dag!

• Addisen

Nihao,
    Jag misstänkte att det tillhörde din karl, han va ju trots allt den enda manliga figuren där. {#lang_emotions_wink} Klart du kan komma förbi och hämta dem. Idag kommer jag hem sent, men imorgon, ons, tors, fre är jag nog hemma efter kl 17.00 skulle jag tro. Bara att komma förbi.

Perni80,
    Ja, lite trist att du gick tidigare...men men, jättekul att du kom en stund iaf! Du hann ju t.o.m med lite fika!
    Vi bestämde ingen ny datum.

Va har vi för förslag på ny datum tjejer?

Nu....lunch! Mums!

• Addisen

Tack så hemskt mycket vikh, Jolinsfaster och Mumsmaräng. Jättekul att ni kunde komma! Och kul att jag kunde inspirera dig Ulrika {#lang_emotions_wink}

Shia,
    Jag beklagar verkligen, usch va hemskt att förlora ett syskon, jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas. Tänker lite extra på dig idag...

Och inget roligt att få sådana nyheter om din farfar. Min farmor är oxå väldigt sjuk och jag kan endast utgå från mig själv och jag vet att om min pappa ringde och sa att hon inte hade så långt kvar så hade jag kastat mig i bilen till henne (hon bor i Gbg). Allt för att få en sista chans att se henne vid liv. Men det är klart att det praktiska som ledigt från jobbet och det finansiella måste funka...jobbig situation. Jag hoppas du hittar en lösning som du känner dig bekväm med så du inte ångrar dig senare.

Skickar styrke kramar till dig idag!{#lang_emotions_flower}

Svar på tråden bf-juni västerås