Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

God morgon tjejer,

Jag kan fika både den 24/4 och 24/5.

Jag startar en lista, skriver upp dig Bezilia eftersom du föreslog datumen.

24/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)

25/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)

• Addisen

Fika:

24/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)

25/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    MaraFara (Sara)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)

1/5
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Lady of Baqueta (Annika)

2/5
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Lady of Baqueta (Annika)

• Addisen

Shia
    Jag beklagar verkligen...jättetrist att höra om din farfar.
    Tänker på dig!

Idag har jag äntligen börjat packa bb-väskan. Har dragit lite på det men nu börjar jag bli nervös för att det ska sätta igång så jag kände att det va bäst att få det gjort.
    Idag har jag haft mycket ilningar nedåt och han lever om hela tiden. Men jag känner inga värkar ännu, eller iaf tror jag inte det (hur ska man veta lixom{#lang_emotions_wink}).
    24 dagar kvar till BF. Har börjat sova på plastad frotté och sitta på det både i soffan och i bilen, you never know how and where it will start. {#lang_emotions_tongue_out}

Jag tycker en fika knytis låter som en bra idé, och det vore ju super om vi kunde vara hos dig Mumsmaräng. Säg bara va jag ska ha med så fixar jag {#lang_emotions_laughing}

Ska vi spika en dag snart?

• Addisen

Fika/ätbart hos Marängen 25/4
    (för visst är det väl bra att inte BARA stoppa i sig sötsaker..?)

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika) Kärleksmums (jag vill ha sött{#lang_emotions_tongue_out})
    MaraFara(Sara)
    Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny) - tar med lite frukter som man kan plocka av
    Nihao(Emma) - tar med matbröd
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    MumsMaräng

Kl 14.00 funkar för mig oxå!

• Addisen

Perni80
    Va kul att allt firande blev lyckat! Förstår om du är trött efter en sån hålligång helg {#lang_emotions_sunny}

Kl 13.00 funkar för mig.

Vikh
    Nja, jag har väl inga direkta tips på va man ska packa, fick lite tips här, finns att läsa några sidor tillbaka.

HippYgirl
    Ajdå, det låter inte alls kul det du råkat ut för nu. Förstår att den sista tiden känns tuff nu, speciellt när du redan har småttingar att se efter. En annan har ju bara sig själv att hålla koll på än så länge. Jag håller tummarna för att akupunturen funkar!

Idag har vi vår sista föräldrautbildning, kul kul! Känns att det är nära nu!
    Men eftersom jag jobbar fortfarande så kan jag inte riktigt njuta ännu. Jobbar denna veckan och nästa och känner ingen motivation längre att gå dit. Har snackat med chefen så nästa vecka så jag nog bara jobba halvtid, har en del flextid att förbruka.
    Sen börjar väntan, sambon tror att han kommer komma den 2 maj, jo tjena, schysst om man får va ledig lite mer än 1 dag innan man ska gå igenom ett maraton.

Måste berätta va sambon sa för sött häromdagen;
    "-Förresten, hur får vi hem Frank?
    -Men älskling, vi har ju köpt en bilstol...
    -Men kan han sitta i den när han är så liten?
    -Ja, det är klart men inte för länge åt gången, typ 30 min och det hinner vi ju hem på gott och väl.
    -Jaha, mjo, kanske...jag kommer inte våga köra fortare än 5 km i timmen med honom i bilen."

Ni som va hos mig på fikan vet att vi bor typ 5 min från sjukhuset så jag tyckte detta va supersött.

Oj vilket långt inlägg det blev....men har man tråkigt på jobbet så har man {#lang_emotions_wink}

• Addisen

God morgon

Skuggspel
    Måste kännas extra skumt med 2 som hickar i magen, jag känner mig typ sjösjuk när min lille grabb sätter igång {#lang_emotions_laughing} Men jag känner definitivt igen det där med att inte hitta någon bekväm sovställning längre, man känner sig inte så utvilad när man vaknar precis.

Happy73
    Kul att du gillar det namnet vi valt! Vi använder det så mycket här hemma att det känns som att det kan inte bli nåt annat, han har redan blivit en liten Frank för oss {#lang_emotions_laughing}

HippYgirl
    Jag hoppas du mår lite bättre efter akupunkturen!

Jag ser oxå fram emot söndag! Kul att träffas igen!
    Skönt med fredag idag, denna veckan har känts lång med FÖR mycket jobb. Nästa vecka går jag ner på halvtid, min sista jobbvecka för i år!! Wunderbar!

Ta hand om magarna!

• Addisen

Hej tjejer,

Är det någon som vet en bra tygaffär här i stan? Jag vill köpa tyg och sy gardiner till barnrummet men jag hittar inget fint tyg där jag har kollat.

Har kollat på IKEA, Nisses, Furulunds och Panduro.

Finns det nåt bättre ställe??

• Addisen

Happy73
    Jag har en bild i huvudet av vad jag vill ha {#lang_emotions_tongue_out} Helst nåt med bilar eller fordon av nåt slag på, jag har kollat runt på nätet men inte hittat nåt jag gillar. Färg spelar inte så stor roll, måste passa in i barnrummet bara.
    Kan du kanske rekomendera någon hemsida?

Mumsmaräng
    Skulle du inboxa adressen till oss? Jag har ingen aning om vart du bor...

Svar på tråden bf-juni västerås