Perni80
Va kul att allt firande blev lyckat! Förstår om du är trött efter en sån hålligång helg 
Kl 13.00 funkar för mig.
Vikh
Nja, jag har väl inga direkta tips på va man ska packa, fick lite tips här, finns att läsa några sidor tillbaka.
HippYgirl
Ajdå, det låter inte alls kul det du råkat ut för nu. Förstår att den sista tiden känns tuff nu, speciellt när du redan har småttingar att se efter. En annan har ju bara sig själv att hålla koll på än så länge. Jag håller tummarna för att akupunturen funkar!
Idag har vi vår sista föräldrautbildning, kul kul! Känns att det är nära nu!
Men eftersom jag jobbar fortfarande så kan jag inte riktigt njuta ännu. Jobbar denna veckan och nästa och känner ingen motivation längre att gå dit. Har snackat med chefen så nästa vecka så jag nog bara jobba halvtid, har en del flextid att förbruka.
Sen börjar väntan, sambon tror att han kommer komma den 2 maj, jo tjena, schysst om man får va ledig lite mer än 1 dag innan man ska gå igenom ett maraton.
Måste berätta va sambon sa för sött häromdagen;
"-Förresten, hur får vi hem Frank?
-Men älskling, vi har ju köpt en bilstol...
-Men kan han sitta i den när han är så liten?
-Ja, det är klart men inte för länge åt gången, typ 30 min och det hinner vi ju hem på gott och väl.
-Jaha, mjo, kanske...jag kommer inte våga köra fortare än 5 km i timmen med honom i bilen."
Ni som va hos mig på fikan vet att vi bor typ 5 min från sjukhuset så jag tyckte detta va supersött.
Oj vilket långt inlägg det blev....men har man tråkigt på jobbet så har man