bf-juni västerås
Shia
Det kan ju vara värt att kolla upp kanske, speciellt om det ligger så nära! 
Shia
Det kan ju vara värt att kolla upp kanske, speciellt om det ligger så nära! 
Tack MumsMaräng för att vi fick komma hem till dig på knytis! Det va jättemysigt! Och klockan bara sprang iväg. Jättekul att se er alla igen! Och alla fina magar!
Nu ska jag slappa i soffan och njuta av det sista av helgen!
Hej tjejer!
Måste erkänna att familjeliv har blivit lite av en drog här på slutet, speciellt nu när jag bara jobbar halvdagar och inte har så himla mycket att göra på jobbet. Då blir det lätt att man hamnar här 
Tack för tipsen om tyger förresten, har kollat runt lite till men jakten går vidare...hittade ett jättefint som jag blev lite kär i men meterpriset va hutlöst, 479 kr/m.
Gud va kul med fika igen! Jag skriver upp mig med reservation om att Frank kanske kommit eller är påväg
Idag passerar jag 95% av graviditeten och imorgon entrar jag v. 39. Mycket trevligt!
Och från och med nästa vecka kommer jag oxå bara gå hemma och vänta så jag är öppen för att hitta på saker.
Lördag 1/5
Bezilia (Anna)
Happy73
Söndag 2/5
Bezilia (Anna)
Happy73
Lady of Baqueta (Annika)
Lördag 8/5
Bezilia (Anna)
Lady of Baqueta (Annika)
Söndag 9/5
Bezilia (Anna)
Lady of Baqueta (Annika)
God morgon tjejer,
Sippan80
Klart du får hänga på vår tråd! Välkommen! Vi håller på att boka in en ny fika, anmäl dig gärna om du vill snacka bebisar i några timmar 
Ser att ni diskuterar RS-viruset och eftersom varken jag eller sambon har någon familj i närheten så lider inte vi så av det men jag förstår verkligen er som har barn som så gärna vill se sitt syskon. Skittrist...men samtidigt så kan det vara skönt för de små att inte utsättas för någon onödig risk.
Shit, inatt kändes det som att han va på väg, har haft lite förvärkar av och till hela veckan men inatt tryckte han så mycket neråt att när jag gick på toa så kändes det som (ursäkta ordvalet) min pussy skulle ramla ner i toaletten. Ville nästa grina...
Men idag känns allt bra igen...
Idag är sista dagen på jobbet och det känns så himla skönt! Hade inte pallat en enda dag till här, så idag vid lunch är allt över! No more work this year!
Ha en bra dag tjejer!
God morgon tjejer,
Jag hänger gärna med på fika på stan imorgon. Har ni bestämt kl 13 eller?
Vilket café går vi till?
Kram
Ojojoj...nu tror jag minsann att lite av min slempropp kom ut
Inte för att det behöver betyda så himla mycket men det är spännande ändå!
<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
God morgon tjejer,
Ja, vi får väl se när han väljer att titta ut, det har iaf inte hänt nåt sen igår, inte ens en lite förvärk...tror nästan att jag kommer gå över tiden 
För min del få han gärna komma idag!
Jag tror att HippYgirl kommer hinna före mig! Men idag är jag iaf nere på ensiffrigt! 9 dagar kvar till BF 
Nihao
Va kul att va kan vara hemma hos er på söndag! Fika låter toppen tycker jag, vi kan väl köra på knytis igen, eller?
Jag lägger till listan igen så får ni fylla i va ni vill ta med.
Söndag 9/5
Bezilia (Anna)
Lady of Baqueta (Annika) (kanelbullar)
HippYgirl (Elin)
MaraFara (Sara)
Perni80 (Pernilla)
Jolinsfaster (Ulrika)
Nihao (Emma)
skuggspel(sanna)
Mumsmaräng
Plogen
Vi ses på Bredbar kl 13.00! (några av er iaf
)
Oj va skumt det blev längst upp på mitt förra inlägg...
God morgon tjejer,
Här har ni en som är inne i den längsta latensfasen i världs historien (så känns det iaf).
Började få värkar natten till tisdag kl 1 och ringde till förlossningen vid 6 och åkte in vid 7. Värkarna blev mätta och såg bra ut men jag va bara öppen 3 cm så jag blev hemskickad igen. Var hemma i ca 2 timmar sen stod jag inte ut mer.
Åkte in och mätes och då låg jag på 4 cm.
Och helt plötsligt blev det längre och längre mellan mina värkar och regelbundheten så gott som försvann. Så vid kl 15.15 så blev vi hemskickade en andra gång...suck...
Väl hemma tog vi det lungt och jag sov lite och duschade sen började vi klocka värkarna igen och då fick jag jätte regelbunda fina värkar så vi ringde in till förlossningen igen och de sa att vi fick komma in om vi ville.
Så vi åkte in och det va ju bara en stor besvikelse, värkarna blev direkt glesare och jag va fortfarande bara öppen 4 JÄVLA cm. Vid det här laget va jag helt slut och vill inte alls födda barn längre, tårar sprutade och barnmorskan beslutade att det bästa för mig va att åka hem med en sovdos och försöka på nytt på onsdagen istället. Efter vi lämnade förlossningen grät jag vi varje värk för jag orkade inte fokusera på andningen längre. Väl hemma tog jag pillrena illa kvickt och till slut lyckades jag somna.
Så nu sitter jag här och väntar på att värkarna ska dra igång igen för idag ska jag ha ut min lilla Frank!!! Känner mig alldeles groggy efter sovdosen men gud va skönt det va när den började ha effekt.
Jag har ju några av er på Facebook och jag skulle uppskatta om ni inte nämner något av detta där, jag vill inte att alla ska veta att jag är mitt i födandet. Tack tack.
Kände bara att jag va tvungen att ventilera min frustration över att min fölossning blivit så långdragen...
Hoppas ni andra får en bra dag!
Hej tjejer, nu är jag tillbaka och nu är jag MAMMA! Hade värkar i 42 timmar och när jag var öppen 8 cm och fick en värk så gick Franks hjärtslag ner så mycket att läkarna beslutade att jag skulle få ett akut kejsarsnitt, sagt och gjort, 30 min senare så var han här. Så 19.55 100505 föddes han. Så våra söner har födelsedag på samma dag Elin! Och grattis till er lille grabb oxå! Så nu ligger vi här på BB och blir kvar 1 natt till. Jag hoppas oxå på att jag ska kunna komma på söndag! Vi hörs tjejer, ta hand om magarna för det ligger en (eller 2) utsöta bebisar däri, believe me