bf-juni västerås
Hej alla pregon,
Mjölkkossan här... "aka" Pamela Anderson!
Shit va tuttarna har vuxit, helt sanslöst...men just nu är de väldigt svullna och stenhårda som förhoppningsvis försvinner snart...
Allt är bara bra med familjen Mikaelsson/Adielsson. Vi njuter av varje sekund med Frank och kan inte fatta att vi fått en sån välskapt underbar son. Vi kom iaf hem från BB igår efter 2 nätter där, och första natten hemma var fylld av hjärtklappning, ömma bröstvårtor och mycket mys. Härtklappningen var alltså jag och Daniel för Frank fick svårt att andas vid några tillfällen och som tur va så hade vi besök av vår vännina som är sjuksköteska och ska utbilda sig till barnmorska som snabbt ryckte tag i honom och visade va vi skulle göra, det tog många timmar för Daniel att varva ner efter det...stackarn...
Idag har vi varit på återbesök och barnmorskan sa att allt såg fint ut! Fick även lite hjälp med amningen för just nu funkar bara 1 bröst så den vårtan är så öm nu. Fick låna hem en pump oxå så ikväll ska här lättas på trycket 
Ang. fikan imorgon. Tack för inbjudan Emma! Såhär känner jag just nu...mitt snitt gör himla ont och jag är grymt beroende av Daniel just nu så vi kommer nog komma förbi en sväng båda två imorgon och bara hälsa på er en stund, hoppas det är ok. Så får ni åtminstone se honom! Så räkna inte med några kanelbullar från mig (fast jag tror ni kommer ha tillräkligt med fika ändå
) Så vi ses en stund imorgon då!
Hoppas ni mår bra annars, trist att du blivit sjuk Perni80, du får krya på dig!
Och god fika hade ni oxå!