• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Plogen

Tack för idag Perni och alla andra! Jättekul att träffas få lite mammasnack!

Lilltjejen var ju däremot inte på sitt bästa humör idag som ni märkte, hon har varit skrikig hela dan Sedan ett par veckor tillbaka skriker hon ganska ofta när vi ska amma, men inte varje gång och aldrig på natten så jag tror inte att hon har ont i magen. Ska nog gå till BVC och extra-väga henne för att se om hon går upp i vikt, det kan ju vara så att hon skriker för att hon är mer hungrig. Andra tips, nån?

Ni som går på babymassage, är det hos era BVC som ni går eller nån annan stans? Var i så fall? Jag är intresserad men min BVC erbjuder inte det.

Lady: kul att det gick så bra med modellandet! Vore kul att se nån bild! Har du lagt ut på FB?

• Bezilia

Detta är ju ingen tråd för politik och jag är inte heller så intresserad men jag kunde inte låta bli att dela med mig av den här länken. Vilken stjärna! Hahahahah!

• Addisen

Bezilia
    Haha...vilket stolpskott!

Cicci
    Jag har lagt 2 bilder på FB så om du använder det så får du gärna adda mig. Jag inboxar mitt fullständiga namn!

• shia

Bezilia: hahaha...vilken kille !

Nu bär det av till STHLM, skönt att det är uppehåll idag hoppas det håller i sig bara. Ha en bra dag tjejer och bebisar ... 

• MaraFara
    Plogen skrev 2010-09-21 22:25:45 följande:
    Tack för idag Perni och alla andra! Jättekul att träffas få lite mammasnack!

Lilltjejen var ju däremot inte på sitt bästa humör idag som ni märkte, hon har varit skrikig hela dan Sedan ett par veckor tillbaka skriker hon ganska ofta när vi ska amma, men inte varje gång och aldrig på natten så jag tror inte att hon har ont i magen. Ska nog gå till BVC och extra-väga henne för att se om hon går upp i vikt, det kan ju vara så att hon skriker för att hon är mer hungrig. Andra tips, nån?

Ni som går på babymassage, är det hos era BVC som ni går eller nån annan stans? Var i så fall? Jag är intresserad men min BVC erbjuder inte det.

Lady: kul att det gick så bra med modellandet! Vore kul att se nån bild! Har du lagt ut på FB?
    Min babymassage erbjuds utav öppna förskolan här ute..
  • Plogen
    MaraFara skrev 2010-09-22 09:14:41 följande:
    Min babymassage erbjuds utav öppna förskolan här ute..
    Aha, vad bra. Ska kolla lite mer häromkring.
  • Jolinsfaster

Tack Perni för fikan! Alltid lika trevligt.

Lady: Vad fina bilder ni tog! Var ni på The Studio? Jag har fått erbjudande om att få bli fotad där. Tänkte höra med syrran om hon ville haka på, men efter att ha sett dina bilder är jag mer sugen på att ta med Frida och mig istället. Hur många bilder köpte du?

Här har vi börjat få lite krångel med maten. Frida som ätit så duktigt ett bra tag nu har börjat äta dåligt på dagen. Vi brukar ge henne mat ca kl 5:45, 9:45, 13:45, 17:45 och 21:45 efter order från bvc att hon ska äta 5 gånger per dygn. Vi får väcka henne inför alla mål utom det kl 9:45 då hon vaknar ca kl 9 av sig själv och är världens solsken. De senaste dagarna har hon inte alls ätit mycket vid 9:45 och 13:45-målen, ca hälften av det hon äter andra målen. Däremot äter hon oftast mer vid 5:45-målet än vad hon gjort tidigare. Känns lite som att hon vill äta ännu mer sällan, dvs 4 mål per dygn, men det känns lite för lite. Idag har hon ätit 200 ml kl 5:45 och endast 65 ml vid kl 10. Höll på i en halvtimme och försökte få i henne mer, men det var omöjligt. Svårt att mata på när hon helst vill sätta händerna i munnen eller bara storle. I morgon ska hon få sina sprutor så jag ska höra med bvc då.

• happy73

Hej!

Å herre jösses säger jag bara. Stackars lilla Patrick. Jag vet hur otäckt det är. Tur att allt gick bra.

Vill även ge styrkekramar till er med barn som skriker.

Här hemma är det snorigt så ville inte smitta ner er.

Jag vill också se bilder!!!! Kan du adda mig på FB

• Addisen

Hej tjejer,

Jag tror Frank är inne i ett sånt där "språng" nu för lilla powernapmannen har sovit praktiskt taget HELA dagen. Han var vaken typ 2 timmar i morse och sen har han sovit, vaknat och gnytt, fått lite mat och somnat igen. Jag är typ i chock och istället för att njuta av min egna tid så går jag här och längtar efter honom och smyger in och tittar på honom då och då. Fy va knäpp man är egentligen...

Happy
    Då får du inboxa ditt fullständiga namn till mig för jag vet inte ditt efternamn så kan jag adda dig på FB. Men jag har bara lagt upp 2 bilder.

Jolin
    Jag känner nästan igen mig i det du säger, nu har ju inte jag så bra koll på vilka tider Frank äter som du har men jag har en känsla av att han äter mer sällan nu och det där med att stoppa tummen i munnen och storle har vi hållt på med i säkert en månad. Den där bus tummen lyckas hela tiden hitta in i munnen...helt otroligt! Men hör med BVC va de säger imorgon. Hoppas det går bra för Frida med sprutorna.
    Jo, vi var på The Studio igår och jag blev verkligen jättenöjd med bilderna och det blev dessutom extra kul när jag fick ha med Frank på bilderna. Om du ska ha med Frida så säg till det när de bokar in dig och när du träffar fotografen, de va hur gulliga som helst mot både mig och Frank.

Jag och Franken dyker upp på Vallby imorgon kl 10. Hoppas fler ska dit!

Svar på tråden bf-juni västerås