• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • perni80

Bezilia och hippy, tråkigt att ni inte kommer idag och hoppas att era små skruttar kryar på sig!!

• MaraFara
    perni80 skrev 2010-09-21 08:17:52 följande:
    Bezilia och hippy, tråkigt att ni inte kommer idag och hoppas att era små skruttar kryar på sig!!
    Säger detsamma för min och Melvins del, vi kommer inte.. Den där förkylningen verkar ta mig sjutton aldrig ge sig.. Å den verkar ha ngn slags varannan dags-version.. Jag blir så trött!!
  • Nihao

Angeni: Ja vilken läskig trappa! Skönt att lilleman klarade sig så bra ändå.

Skrutten: Fy vad jobbigt för dig med din lille pys, du måste vara starkast i världen med alla dina motgångar och att du ändå håller ihop o fortfarande ser glad, söt o fräsch ut! Otroligt. Hoppas det blir bättre med ny mat åt lillen.

Jolins: Ja, FK är otroliga ibland. Min make hade också problem med de där dagarna, tog 60 dagar att handlägga, med en hel del problem på vägen med hemsidan, anmälningar osv, men han fick iaf till slut sina pengar. För mig har det *peppar peppar* iaf hittills funkat bra, men jag vet många som har problem med dem.

Perni: Jag är lika "velig" som många andra här, hoppas kunna komma förbi en sväng men kan inte garantera. Är ganska utpumpad efter helgen som varit, bara pga tre barn. :) Men om jag kommer tar jag med mig kakor. Hoppas vi ses!

• Nihao

... om det är ok med sen anmälan alltså...

• shia

Perni: Tack för gott fika och trevligt sällskap idag. Ni bor så himla fint :)

Angeni: Ja, vilken läskig trapp ni verkar ha, skönt att det gick så bra för lille man i allafall !

Ja, vad ska man säga. Jag är van att resa redan med Viktor men nu ska den eländiga vagnen med till STHLM i morgon. På SJs hemsida står det att man få ta med sig en ihopfällbar vagn, vad menar dom med det kan man undra ? är det en sådan "paraply"vagn som blir smal och tunn eller räknas min jätte sumo vagn som ihopfällbar. Den går ju faktist att fälla ihop så den blir lägre. Någon här som har rest med tåg och vagn tidigare som vet vad som gäller ?

önskar alla små bebisar som är snoriga att de ska krya på sig så vi får träffas snart :)

• Addisen

Hej tjejer!

Tack för fikan idag Perni! Supermysigt som vanligt med mamma-fikor!

Nu är jag och Frank hemma från vårt modellande. Jag är helt slut...hade nog spänt mig lite inför att ha med honom men han skötte sig såååå himla bra! Låg och snackade i vagnen medan jag blev sminkad och fixad och sen va han på gott humör när vi fotade. Sen när vi kom ut i bilen så kom stortjutet...men det tycker jag är helt godkänt, och så fort bilen började rulla så somnade han. Och sover än...

Hoppas oxå att alla små snoriga näsor ska bli bra!

Ev. så ses vi på Vallby på torsdag!

• cicci10

Hej

Jag var för tidsoptimist idag och missade fikat. Har nog fortfarande inte lärt mig hur lång tid det kan ta med en liten bebisSkäms
    Hur som helst så kom vi i god tid till BVC och hade vår första babymassage idag. Julia har en klängperiod just nu och ville så klart inte ligga ner på filten. Men så småning om fick även hon en liten omgång med massage och verkade tycka att det var mysigt samtidigt som hon låg och studerade sina grannar på golvet.

Lady: Vad roligt att det gick bra med bilderna, skulle vara kul och se dem. Kanske det är något man själv ska prova på.

Shia: Jag har ingen aning om hur det fungerar med vagn på SJ men jag har själv funderat på det eftersom jag har familjen i sthlm och om man kan ta sig dit på ett smidig sätt med vagnen på tåget.

Krya på er alla förkylda!

• HippYgirl

shia: det finns väl speciella barnvagnsvagnar på tåget? den är märkt med en barnvagn på dörren

• skuggspel
    Shia; Jag åkte fram och tillbaka rätt ofta när jag bodde i sthlm och det enda konduktörena någonsin sa om min fullkomligt normala, icke ihopfällda vagn var "halledudanedå, en sådan liiiten en.(Klappade på Loke). Ja man har glömt hur små dom var men nu ska jag snart få ett barnbarn..."
    Det går säkert jättebra!
  • Bezilia

Hoppas att ni hade en riktigt trevlig fika hemma hos Perni. Var ni många där?
    Vi har mest bara myst här hemma idag och peppar peppar så har Tove varit på riktigt bra humör idag. Hon är fortfarande lite snorig men förhoppningsvis ska vi kunna ta oss iväg till Vallby på torsdag.

Vi har börjat med babymassage som en del i nattningsrutinen. När det är dags att byta till pyamas så masserar Daniel med massage och Tove tycker att det är jättemysigt och bli lugn av det. Jag vet inte om det har med det att göra men de två kvällarna vi gjort så har hon somnat mycket lättare.

Lady: Vilka superbrabilder ni tog idag! Jättekul att Frank var så med på att bli fottad!

Svar på tråden bf-juni västerås