• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • cicci10

Vi har oxå börjat få problem med läggningen igen. Somnar och vaknar och är jätte ledsen och tårar har börjat rinna så får man hålla på ett par gånger tills hon somnar inför natten. För Julias del tror jag att det har med utvecklingssprånget att göra. På dagarna är hon som vanligt fast sover nog ännu lite kortare stunder och har blivit mycket mer envis hon vet mer vad hon vill nu.

• skuggspel

Hej tjejjer!
    Välkommen Catzz!

Birk och Nemo är fortfarande lite hostiga men det verkar som att det har vänt. Tack och lov!
    Loke finns nu i en uppgraderad version som har den gamla favoriten "dumma dig" men även med en och annan spark eller en smocka om han kommer åt. Träffade dock en annan tvååring hos min storebror och jag skrattade nästan högt när jag såg hur han måttade en rallarsving mot sin farfars kalufs och utbrast dumma dumma dumma!

Shia: Men va arg jag blir! Ring och skäll på dem!

Bezilia: Är det ännu fler tänder på g?

Jag har satt in en annons på min bil, äntligen tummen ur.. Så här skrev jag;

Vrålåk med rostflames, bra ventilation (det fattas en liten sidoruta bak) och imponerande räserljud (antagligen glapp på avgasröret).
    Gnäggar lite lattjo men startar alltid.
    Radio med kassettbandspelare för den rätta retrokänslan, farthållare,sommar&vinterdäck, elhissar, bra värme (även på sommaren),stort lastutrymme och trevlig att köra.
    När vi nu fick lite fler bebisar än vi väntat oss måste jag erkänna att både dubbelvagn och enkelvagn blir lite för knöligt till och med för kombin så vi säljer den och satsar på en minibuss.
    Eftersom alla prutar på bilar så säger vi 4000 kr..
    Ring om nu inte allt efter denna beskrivning är glasklart!

Vi blev nedringda! Det började efter 5 minuter! Fast killen som skulle komma och köpa den från sundsvall har inte dykt upp så snart blir det nästa på listan.

Är det någon som ska ner på stan imorgon? Jag ska till bm på efterbesök men vill helst inte ha med småpyrena in. OM någon är i krokarna och skulle kunna tänka sig att sitta utanför passa pyren och peta in nappar som spottas ut medan jag är inne på undersökning så blir jag grymt tacksam! Jag ska vara där vid 13.45.

• Addisen

Hey ladies

Nu är jag tillbaka i Västerås efter en mycket mysig helg med familjen! Ville nästan inte åka därifrån men det berodde även mycket på att jag inte såg fram emot den långa bilresan på 35 mil ensam med Frank. Men det gick super, han sov de första 20 milen och sen fick vi stanna för att mata och byta blöja sen hann jag köra typ 2 mil till så somnade han om och sov resten av vägen. Superduktig kille!

Skuggspel
    Jag måste ner en sväng till bibblan imorgon och jag kan absolut hålla koll på dina pojkar medan du är på ditt efterbesök. Vart är det du går?
    Jag gillade verkligen er annons! Skitroligt skriven!

Hur ser denna veckan ut då flickor? Fika hos Angeni på fredag. Är det Odensvi på torsdag oxå eller?

• Plogen
    Lady: som det blev sagt i torsdags på Vallby så är det Odensvi nu på torsdag. Det tokiga för min del är jag kan inte komma dit förrän efter lunch, jag har fått tid hos naprapaten på förmiddagen. Så ifall nån känner för att gå dit på eftermiddan istället så vore det roligt!
  • skuggspel

Lady,
    Tack! Så snällt! Jag går på Citypraktiken och det var visst 13.15 jag skulle vara där. Vet du var det är så kan vi ses där utanför där nere vid säg.. 13 10?

• Lille Skrutten

Hej alla mammor!

Vilken läsning, en helg hos svärföräldrarna gör verkligen att man får sitta en stund för att läsa ikapp!

Lille Skrutten har haft några dagar med bättre beteende, väldigt välkommet! Idag sitter jag hemma med honom och måste vara knäpptyst. Hans pappa kom halvvägs till Stockholm i morse innan han kom på att jobbdatorn stod kvar här på golvet. Nu är kaffet nybryggt och skrivbordet beslagtaget, och det är hemmajobb för honom som gäller. Kan nog bli en kort gemensam höstpromenad på lunchen om jag fjäskar lite... =)

Lördagen den 13 november kastar jag ut grabbarna! Verkar som att det är den kväll som kanske kan passa de flesta?! Det ska precis som ni säger bli trevligt att bara vara vuxen! =) Om vi kör lite knytisvariant med vin och snacks, så blir det så där lagom enkelt för, som Plogen säger, fler att göra samma sak.

Vi ses på torsdag på Odensvi ÖF!

Lördag 13 november
    , vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma

• Lille Skrutten
    Skuggspel - annonsen var GRYM!!! Tungan ute
  • perni80

Halloj alla!

Härlogt med massa läsning på morgonkvisten! Åhh vilken härlig fullspäckad elg vi har haft. Midda i lördags med svåger och svägerska. Babysim och 30-års fest i lördags. Lunch/middag i stockholm hos gammelfarmor. Mysigt.

Shia: Ring och tjata. Härligt att V är på sitt bästa humör, det blir alla glada av! Tänker på er!

Skugg´spel: Super annons!

Lördag 13 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Perni

Kram på er

• HippYgirl

Fika hos Angeni fredagen 22 okt kl 11

HippYgirl med Sam och Leah
    MaraFara (plats för en mamma+bebis i bilen)
    vikh: kommer gärna då,ska hem från Västerås då,
    om nån vill åka med ditt så går det bra.Fast hem ska jag
    åka till Kungsör.
    Skuggspel , om bebisarna är friska
    Ellan021, kommer lite senare, ska till MVC kvart i elva
    Shia
    Bezilia
    Sussi
    Lady of Baqueta
    Jolinsfaster

Angeni:
    Jag tar med sallad, tomat, gurka och majs på fredag så kan vi göra en sallad.

Svar på tråden bf-juni västerås