• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Jolinsfaster

Plankan: Jag tar mer än gärna emot NAN1 för här har vi en tjej som börjat äta 230 ml per gång, så det går åt en del.

Skuggspel: Trist att killarna blivit sjuka! Krya på er allihopa! Ni får komma en annan gång.

Alla: Tänkte bara säga att Fridas kusin (2,5 år) fått ögoninfektion. Det började i lördags när vi hade namnkalaset, så vi vet inte om Frida blivit smittad. Är nog ingen större fara att ni kommer ändå, fast Frida behöver ju inte hålla på att tafsa på dom andra bäbisarna utifall att.

• happy73

Hej tjejer! Är nu hemkommen från göteborg. Resan givk jätte bra. Tack dvd för det hehe. Jag kan inte komma i morgon jag ska fotas. Kan inte komma den 22 heller då åker vi utomlands hmm saknar ju er o vill ju träffa er som är nya i tråden också. Ni få ha de så mysigt. Om det är någon som vill ses spontant någon dag får ni gärna slå en pling.

• Plogen
    Bezilia skrev 2010-10-10 22:03:07 följande:
    Måste bara visa en bild som min sambo hittade härom dagen! Såå söt!
    www.metrophotochallenge.com/se/photo/136532
    Ha ha, är han 100 år eller? Kul bild!

Förresten Bezilia, jag har faktiskt en spikmatta som jag typ aldrig har använt men det slog mig häromveckan att jag kanske skulle testa den nu för min onda rygg. Men det har inte blivit av så du får gärna låna den om du vill. Jag funderar på att gå till naprapat i stället.
  • Bezilia

Plogen: Åh vad bra! Jag lånar gärna spikmattan. Värt att testa, det kanske funkar att plåga sig själv lite... Du kanske kan ta med den till jolins imorgon?

• Addisen

Tack för fikan idag Jolins! Morotskakan är "to die for", Leila har vunnit mitt hjärta Hjärta
    Och tack till resten av mammor och bebisar oxå, alltid lika mysigt när vi ses!

Det blir som sagt ingen vallby för oss på torsdag då vi ska ta en tur ner till mina föräldrar för att fira båda Franks kusiner som fyller 1 resp. 4 år så det blir en himla mysig helg tror jag! Men vi är tillbaka på söndag igen så nästa vecka ses vi säkert igen!

Plogen
    Jag skulle gärna oxå vilja ha lite äpplen av dig...vill oxå testa att göra mos Äpple Kanske kan få lite nästa vecka?

• Plogen

Tack för idag Jolins och alla andra! Mycket gott och trevligt!

Lady och alla andra som vill ha äpplen: det som vi i första hand vill bli av med är fallfrukt. Dom är lite bruna på vissa ställen men det är bara att skära bort, och dom passar jättebra att göra äppelmos på eller äppelkaka förstås. Eftersom det kan bli frostnätter när som helst så är det bäst att komma och hämta så snart som möjligt, först till kvarn typ... Det låter som jag ska dela ut konsertbiljetter eller nåt sånt attraktivt he, he, men dom är goda jag lovar

• shia

Tack för idag girls, alltid lika trevligt att träffa er och barnen ! Viktor däckade direkt jag la honom i vagnen.

Perni: jag såg att du funderade på vad som har hänt. Min mamma har fått en ganska stor tumör på njuren. Hon fick diagnosen i tisdags. Väldigt jobbigt för alla inblandade, först och främst för att mamma är sjuk men sedan är det inte så jätte länge sedan min syster gick bort och det gör nog att vi alla är lite extra känslig eller vad man ska säga. Nu vet vi inte om den är godartad eller ej men vi försöker vara positiva och hoppas att allt bara ska gå bra. Läkarna säger dock att hon troligtvis måste gå igenom en cellgiftsbehandling vad än undersökningarna visar och bara det är jobbigt med vad allt det innebär. Mer undersökningar blir det i veckan och det är lite beroende på vad de visar och hur mamma mår som får bestämma hur länge jag och Viktor blir uppe i Umeå.

Kram och så syns vi snart !

• happy73

shia det var verkligen inte roligt att höra. Hoppas att hon får ett bra svar på proverna.  Ta hand om er.

Svar på tråden bf-juni västerås