• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MumsMaräng
    24/4

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika)
    MaraFara(Sara)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)

25/4

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika)
    MaraFara(Sara)
    Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    MumsMaräng

1/5

Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Lady of Baqueta(Annika)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    Happy73
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    MaraFara (Sara)
    MumsMaräng

2/5

Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Lady of Baqueta(Annika)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    Happy73
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    MaraFara (Sara)
    MumsMaräng
  • MumsMaräng

Hej Babes!

Jag ville bara säga trevlig helg, innan fredagen är över. Det brukar verka som att det är mindre aktivitet på vår tråd på helgerna- fast det kanske ändras nu när fler är lediga?

Ja, vill ni så kan vi vara här den 25/4- men jag tro vi får ta ett fikaknytis i så fall.

Kroppen pallar skapligt, men jag har himla svårt att säga nej till uppdrag och grejer som ska göras och känner att jag knappast har tid att sova just nu. Både på ett bra och dåligt sätt. Det är svårt att inte automatiskt säga, "Men det är lugnt, jag fixar det!" Igår fick jag försöka förklara för omgivningen (kvinnor) att det kanske inte är klokt att lita på att jag kan vara konferencier på en tvådagars konferens i mitten på maj. {#lang_emotions_wink}

Här hemma boar nog sonen mest av oss alla inför den nye lillebroderns ankomst. Han har klätt av sin björn Tedde dess kläder och lagt fram dem i babysittern, så att syskonet ska kunna få ha dem istället. För att jag ska förstå den nya bebisen övar han också på bebisspråk. "Det är svårare för vuxna att förstå," förklarar V,"för de har varit stora för länge."

Stor helgkram till er alla, och speciellt till Shia. Jag förstår att du har det tungt nu, och att det känns extra svårt att vara långt ifrån din familj.

Med kärlek från
    Tant M

• happy73
    mumsmaräng skrattar lite åt din sån. Härligt när man ser dem planera o förbereda. Isak tar mest maxi cosin o sitter o gungar i den. Men däremot har han blivit mer intresserad av små bebisar. Vill gärna göra en näsgnugg med dem hehe.

Hoppas också att alla får en fin o trevlig helg. Vi tänker på dig shia.
    Här hemma blir det rensa ,packa o lite städ om vi har tur o orkar.
  • HippYgirl

Att åka till Gustavsviks äventyrsbad med 2 ungar och en gigantisk mage kanske inte är att rekommendera, men shit va kul vi hade igår. på vägen hem somnade både ungarna och jag :) Tur att min pappa och Alex också var med :)

Idag blir det en lugn dag här hemma. Alex ska köpa virke så vi kan sätta upp tak på altanen imorgon :)

så imorgon blir det väl fullt ös här hemma med byggande och grillning :)

Annars så har jag fått jätte ont i höger höft. varje steg jag tar så hugger det mitt i skinkan! När jag sitter eller ligger ner så ilar det :(

MUMS: vilken snäll storebror! :) Alfons tyckte att bebisen ska heta som honom men när han kom på att då kanske tomten ger alla "Alfons" julklappar till bebisen så ångrade han sig *ler*

• vikh

Hejsan alla hoppas ni får en trevlig helg och att solen tittar fram.
    mumsMaräng:låter bra att vi kan va oss dig den 25/4,om det blir det datumet vi ska ses tycker jag.
    Hls:vikh(Sara).

• skuggspel
    HippYgirl skrev 2010-04-16 13:19:33 följande:
     Annars så har jag fått jätte ont i höger höft. varje steg jag tar så hugger det mitt i skinkan! När jag sitter eller ligger ner så ilar det :(
    Låter väldigt mycket som ischias tycker jag. Jag fick det förra grav så illa att jag tillslut inte kunde gå, benet bara vek sig. Det gick över efter graviditeten, det är visst en nerv som inte är så glad.

Nu har jag varit på citypraktiken och träffat en Kicki. Hon var jättetrevlig och det är grymt skönt att slippa sätta sig i bilen och flänga till stockholm en gång i veckan!

Jag har sett två fjärilar ett bi och två humlor! Vååår!!
  • happy73

HippyGirl försök o stretcha lår o skink muskel ordentligt både bak o fra o på sidan. När jag väntade vår första si hade jag som låsningar i benet så jag knappt kunde gå ibland. Ta annars upp det med Bm så kanske du kan få akupungtur eller hur det stas.

• HippYgirl
    skuggspel skrev 2010-04-16 15:16:52 följande:
    Låter väldigt mycket som ischias tycker jag. Jag fick det förra grav så illa att jag tillslut inte kunde gå, benet bara vek sig. Det gick över efter graviditeten, det är visst en nerv som inte är så glad. Nu har jag varit på citypraktiken och träffat en Kicki. Hon var jättetrevlig och det är grymt skönt att slippa sätta sig i bilen och flänga till stockholm en gång i veckan! Jag har sett två fjärilar ett bi och två humlor! Vååår!!
    happy73 skrev 2010-04-16 16:14:33 följande:
    HippyGirl försök o stretcha lår o skink muskel ordentligt både bak o fra o på sidan. När jag väntade vår första si hade jag som låsningar i benet så jag knappt kunde gå ibland. Ta annars upp det med Bm så kanske du kan få akupungtur eller hur det stas.
    precis så är det! shit jag har haft det sen i går morse och håler på att under! kan ju inte göra nånitng. ska till Marie på måndag så får väl prata med henne då.
  • HippYgirl

En fundering till, skulle det underlätta med ett par kryckor? och kan man låna spna nånstanns i stan eller?

• happy73

ingen aning om kryckor och om det skulle bli bättre. Mitt blev ju bara värre. Man får stanna upp lite i promenaderna o hoppas på att man gå videre efter en stund hihi

Svar på tråden bf-juni västerås