• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • shia

satt och surfa lite på internet om andning och avslappning, på en sida står det att man ska fundera på om man vill ha ryggbedövning eller lust gas, måste man välja något utav det. Får man inte båda , eller behöver man inte lustgas om man fått ryggbedövning? Ni som har fött tidigare kanske vet litet om detta !

• skuggspel
    shia skrev 2010-04-11 21:34:19 följande:
    satt och surfa lite på internet om andning och avslappning, på en sida står det att man ska fundera på om man vill ha ryggbedövning eller lust gas, måste man välja något utav det. Får man inte båda , eller behöver man inte lustgas om man fått ryggbedövning? Ni som har fött tidigare kanske vet litet om detta !
    Jag tog ryggbedövning (så himla bra!!!) och då behövde jag inte lustgas. Jag var rädd för att känna mig full och inte ha kontroll så jag valde bort lustgasen. Epidral var verkligen kanon, men kom ihåg att säga till om den tidigt om du vill ha den, annars kan det vara för sent att sätta den när du väl vill ha den. Jag är grymt spruträdd men den funkade helt ok att ta ändå.
  • skuggspel

Tack för en supertrevlig eftermiddag!
    Vilken kock du är Lady of B! Tack!

• Addisen

Tack alla för de fina kommentarerna! Det värmer verkligen! Det var verkligen jättekul att så många kunde komma och jag känner mig riktigt nöjd med gårdagen! Det är verkligen jättekul att förbereda och fixa inför en träff med så många goa tjejer!
    Jag hoppas verkligen att vi hinner ha en träff till snart innan det är dax för kläckning för mig. Fast jag kommer iofs gärna efter kläckning oxå, om jag får {#lang_emotions_wink}

Lite praktiskt, någon glömde ett par skinnhanskar här igår, det ser ut att vara ett par herrhanskar. Någon som känner igen?

Förresten om det är någon som använder facebook så får ni gärna lägga till mig. {#lang_emotions_laughing}
    Ni fick mitt fullständiga namn i inbjudan.

Hoppas alla får en jättebra dag!

• Nihao

Hej brudar!
    Tack för igår, får be lite om ursäkt att jag var lite asocial, men så blir det när man har ett par barn med sig. Tänker dock inte be om ursäkt för deras vilda framfart, de är det bästa jag vet och jag tycker ändå de är rätt snälla. Det var guld värt att de fick följa med, tack Baqueta, för hemma hade mannen hunnit spika vattenläkt även på sydsidan av taket, så vi slipper fler obehagliga överraskningar med nordanvind och takpapp... :) Och nu vet du hur det kan bli sen när man är tvåbarnsmorsa! Livat. Jag är väldigt glad att få snabbträffa er alla iaf.
    Och barnen var jättenöjda, berättade för pappa att de fått både bulle OCH chokladboll OCH grädde OCH kaka. :) Sockerchocken kanske ni märkte, vi har knappt ens introducerat godis för dem än...

I morse frågade mannen mig om jag trodde han kanske glömt sina skinnhandskar hos dig när han levererade barnen... så det är nog hans. Tack, då slipper vi leta mer. Får ta dem nån dag, jag kan cykla förbi efter jobbet nån dag om det är ok?

Jättefint hem och god fika, du kommer bli en riktigt mysig bullmamma när du kläckt. Tack för en mysig eftermiddag!

Må gott alla fina rundmagar!

• shia

Nihao: Det var roligt att träffa dina barn, barn är ju det bästa som finns. Tycker inte att dom var så väldigt vilda, barn ska ju leka och röra på dig. Man hade nog funderat lite mera om dom bara satt helt still och gjorde ingenting{#lang_emotions_smile}

• shia
    shia skrev 2010-04-12 10:02:43 följande:
    Nihao: Det var roligt att träffa dina barn, barn är ju det bästa som finns. Tycker inte att dom var så väldigt vilda, barn ska ju leka och röra på dig. Man hade nog funderat lite mera om dom bara satt helt still och gjorde ingenting
    röra på sig , ska det naturligtvis stå !
  • perni80

Tack för en jätte trevlig emftermiddag! Tråkigt bara att jag var tvungen att jobba. hade mycket hellre suttit kvar och pratat mer med er!!! Har ni bestämt något om när  vi ska träffas igen???

Ha en bra dag1
    Kram

• Addisen

Nihao,
    Jag misstänkte att det tillhörde din karl, han va ju trots allt den enda manliga figuren där. {#lang_emotions_wink} Klart du kan komma förbi och hämta dem. Idag kommer jag hem sent, men imorgon, ons, tors, fre är jag nog hemma efter kl 17.00 skulle jag tro. Bara att komma förbi.

Perni80,
    Ja, lite trist att du gick tidigare...men men, jättekul att du kom en stund iaf! Du hann ju t.o.m med lite fika!
    Vi bestämde ingen ny datum.

Va har vi för förslag på ny datum tjejer?

Nu....lunch! Mums!

• sussi81
    Nihao: Tusen tack för att du "demonstrerade" magbandet. Jag gick raka vägen till babyproffsen idag på lunchen och investerade i ett! Jag brukar knappt kunna sitta efter lunch, men idag KUNDE JAG HÄRDA UT!!!{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden bf-juni västerås