• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Plogen
    HippYgirl skrev 2010-04-16 19:21:38 följande:
    En fundering till, skulle det underlätta med ett par kryckor? och kan man låna spna nånstanns i stan eller?
    Vi råkar faktiskt ha ett par kryckor som ligger och skräpar i källaren. Du får gärna låna dom om du vill!

Det låter ju jättejobbigt om du knappt kan gå!
  • skuggspel
    HippYgirl: Stretcha och ta det lugnt är nog det enda som går att göra fast kryckor låter ju inte dumt alls det heller!

Nu ligger vårt hus ute på hemnet. Jag känner knappt igen det på bilderna när alla personliga saker är borta.
    www.hemnet.se/beskrivning/645720

Lite sorgligt känns det men jag fokuserar på vårt kommande jätteprojekt. Hoppas vi får tillträde innan 15 maj, det känns som att tiden springer ifrån mig! Stödhjul på magen var det..

MumsMaräng
    ; fikaknytis låter toppen! Hade jag någonstans att ha er skulle jag ta hem er men men..
  • Plogen

Skuggspel: Det såg ju superfint ut erat hus! Det kan inte vara lätt att flytta ifrån!

• HippYgirl

Plogen: jag lånar dom jätte gärna! Säg bara till när jag kan komma och hämta dom! :)

• Plogen

Jag ringer dig, tror att jag har ditt nummer, ska bara leta upp telefonen!

• HippYgirl

Tack Lisa! kryckorna är guld värda! Dock tycker Alfons att dom är roliga att leka och försvina med *ler*

• Plogen

HippyGirl: Vad bra! Det gick nog lite snabbare än att sätta sig på akuten och vänta!

• Plogen

Tjejer!!

Vet ni vad jag kom på! Är det inte så att denna tråd går ut imorgon? Såg att Swweetie registrerade den 18/1, och trådarna räcker väl bara i tre månader?

Nån som är lite företagsam och vill starta en ny tråd? För vi har väl inte hört nåt från Swweetie på ett tag?

Jag vill minnas att det var ett fasligt sjå sist att luska ut var man hittade er!

• shia

ja då var det så att lilla söta farfar gick bort igår. Var en ganska jobbig dag men jag försökte att ta det så lungt som möjligt för lilla bebbens skull. Är inte så bra att stressa upp sig eller bli orolig under graviditeten har jag hört.
    Är det någon som vet hur det fungerar med att flyga under graviditeten ( om det nu börjar gå några flyg snart {#lang_emotions_smile}) finns det någon gräns när man inte får eller bör flyga. Ska upp till umeå på begravningen.

Plogen: jag tycks ha sett att dom har gjort om sidan så att trådar inte stängs efter 3 månader ....

• Plogen

Shia: Vad tråkigt med din farfar. Hade ni nära kontakt? Det är nog bra att du försöker ta det lugnt och inte stressa upp dig, men det kan ju vara lättare sagt än gjort. Jag hörde nån som sa att bebisen känner det som man själv känner. Men ibland är man ju ledsen, så är det bara.

Vad bra om dom har gjort om systemet med trådarna. Hur länge räcker dom nu, nån som vet?

Svar på tråden bf-juni västerås