• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-03-11 20:21:17 följande:
    Javisstja. Ok, då återkommer jag nästa säsong.
    Hoppas verkligen bill avslöjas och att vi får se MER MER MER av ERIC!!!!!!!!!!!!

*dregglar en smula*
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-11 20:25:31 följande:
    Hoppas verkligen bill avslöjas och att vi får se MER MER MER av ERIC!!!!!!!!!!!! *dregglar en smula*
    Mmmmh... (*slickar mig om munnen*)
  • Ly75

Idag kom Tobias första fyrordsmening! "Mamma kissaj på sej!" Hm. Ofta när vi vaknar säger jag att jag måste skynda mig på toaletten så jag inte kissar på mig, han verkar ha tagit fasta på det. Hoppas han inte går runt och säger det på förskolan nu bara :p

• Agamemnon
    Ly75 skrev 2010-03-12 09:12:55 följande:
    Idag kom Tobias första fyrordsmening! "Mamma kissaj på sej!" Hm. Ofta när vi vaknar säger jag att jag måste skynda mig på toaletten så jag inte kissar på mig, han verkar ha tagit fasta på det. Hoppas han inte går runt och säger det på förskolan nu bara :p
    Jätteduktigt!
    Jag brukar säga: "Vänta, mamma måste kissa först." Så när Olivia vill gå upp säger hon: "Mamma, kissa nu!"
  • SchumiFerrari

Noa somnade 21.00 igår... vaknade 7 idag och är SUPERgrining nu... ska se till att få i oss lite mat och sedan gå ut så kanske han somnar en sväng....

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-03-12 09:52:09 följande:
    Noa somnade 21.00 igår... vaknade 7 idag och är SUPERgrining nu... ska se till att få i oss lite mat och sedan gå ut så kanske han somnar en sväng....
    Usch då, inte kul med en grinolle. Hoppas humöret blir bättre av en sväng i vårsolen.
  • Leos och Vincents mamma

Vårsol?? Här snöar det idag Ett steg fram och två steg bak känns det som nu..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-12 10:25:46 följande:
    Vårsol?? Här snöar det idag Ett steg fram och två steg bak känns det som nu..
    Åh neeej, säg inte så!! Jag trodde det var kört igår för då var det först grått och det "luktade" snö men sen kom solen tillbaka och jag hoppas att den stannar!
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-12 10:27:16 följande:
    Åh neeej, säg inte så!! Jag trodde det var kört igår för då var det först grått och det "luktade" snö men sen kom solen tillbaka och jag hoppas att den stannar!
    Här snöar det lite, men det ska tydligen bli fint väder i helgen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-12 10:29:03 följande:
    Här snöar det lite, men det ska tydligen bli fint väder i helgen.
    Alltid något att se fram emot!
    Jag klurar lite på vår sommarsemester (vilket jag egentligen inte har tid för just nu men det är så kul ). Tror jag har hittat en stuga i småland men maken har svårt för att kläcka ur sig vilka veckor som passar honom bäst...
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9