• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    Movieprincess skrev 2010-03-09 11:18:12 följande:
    Igår plaskade vi i vattnepölar! Våren är nog här nu!!Idag blir det sjukhusbesök med syster och Liam får vara hos sin farbror under tiden. Han är ju inte lika pigg på att sitta still längre när vi är där var mkt enklare när han var mindre och nöjde sig med att leka med en servett eller liknande Här blev vi väckta av att grannen borrade kl 08.30 vem borrar såå tidigt? Kanske bara är jag/vi som sover extremt länge?
    då hade jag varit neere i tvättstugan 2 ggr..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Ly75
    Igår plaskade vi i vattnepölar! Våren är nog här nu!!Idag blir det sjukhusbesök med syster och Liam får vara hos sin farbror under tiden. Han är ju inte lika pigg på att sitta still längre när vi är där var mkt enklare när han var mindre och nöjde sig med att leka med en servett eller liknande Här blev vi väckta av att grannen borrade kl 08.30 vem borrar såå tidigt? Kanske bara är jag/vi som sover extremt länge?
    Kanske var nån som hade hantverkare på besök? Här kan det hamras 7 på söndagsmornarna, då är det INTE hantverkare i farten och jag blir vansinnig! Ja, ni vet ju det mesta om mina störda grannar vid det här laget... Hoppas det är färdigborrat hos er nu iaf

Ljuset har återvänt! Är superhärligt! Plusgrader och sol, livet leker! Att det är mörkt efter kl 18 spelar ingen större roll för då är vi ändå inte ute. Ser dock fram emot de ljusa sommarnätterna som hägrar, då är man ju utomhus lite mer än vad man är vintertid
  • Leos och Vincents mamma
    Haha, det är nog ni som som sover extremt länge 8.30 på en vardagmorgon är inte tidigt. Det kan ju ha varit en hantverkare och de börjar kl 7. Hade det däremot varit en helg så hade det inte varit ok så tidigt.
    Kom igen när du måste vakna så tidigt som 5.15 som vi gjorde imorse då Vincent ville leka
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-03-09 11:16:57 följande:
    Agamemnon: Eftersom att jag är föräldrarledig så får jag ha honom 8-11... Att han är långa dagar ons-tors beror på att jag pluggar de dagarna...
    Ah, tänkte inte på att du även är föräldrarledig. Fick för mig att du pluggade på heltid (kanske har fått solsting av vårsolen ). Då är det naturligtvis inte så lätt att anpassa tiderna.
    Movie: Ja, det är ni som sover extremt länge! Olivia väckte maken idag (kors i taket, annars kommer hon bara till mig!), kl. 6:30 satt hon över honom och sa: "Pappa, Coco Pops. Kom, pappa. Pappa,..." rakt in i hans öra.
  • Bobbenn
    LitenBlomma skrev 2010-03-09 16:45:06 följande:
    Nu har jag bytt till sittdelen. Meja har somnat
    Fina tjejer
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • SchumiFerrari
    sötnosar!
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    En sån tröttmössa. Jättesöta!
    Jag är lite suris: de hade tydligen glömt bort att Olivia fyllde år så ingen firade henne. Har skrivit utförligt i bloggen men kortfattat så frågade jag om de hade firat idag och jag blev helt paff när jag fick ett kort "nej, inte idag-svar". Hennes namn var inte heller på stora väggen. De sprang iaf och hämtade en kalender medan jag tog på henne och nu ska hon firas på torsdag istället. Jag vet inte om jag överreagerar (om ja så skyller jag på både ÄL och PMS) men jag blev jätteledsen. Nästan klump i halsen-ledsen...
    Nu ska jag snart smälla i mig en massa choklad och ett glas vitt och se på Desperate Housewives. Det borde få mig på bättre humör.
  • LitenBlomma

agamemnon: Nämen vad fan är det för svar?! hur kan man göra så och glömma ett barns födelsedag? Jag har smäckt 2 chokladkakor idag, har mensvärk from hell och nästan känner hur hornen växer i pannan.

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9