• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Våra fönster är oxå superskitiga, skulle ha tvättat dem till jul men då var det ju över 10 minus så det gick inte och sen har det ju varit minusgrader sen dess så nu är det verkligen dags! Fast det gör min sambo, jag når inte upp, inte ens när jag står på en stol

Vi har varit och inhandlat spindelmannen gympaskor och spindelmannen gummistövlar till Leo och piratstövlar till Vincent, handlat chokladpengar på Lidl till tårtan imorgon, ätit lunch på mcdonalds, Leo fick en ansiktsmålning i form av en tiger, såå fint! Sen avslutade vi med att handla på maxi.

Nu ska vi städa lite och så ska jag göra fyllningarna till tårtan tills imorgon. Vid 17 tiden kommer en av mina allra bästa vänner och hennes man och son hit, vi ska äta pizza ihop och se melodifestivalen ihop, ska bli mysigt

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • sthlmfilur

hoppas det är bra med er??

här rullar allt på just nu har kommit kapp i skolan.. och det känns skönt och om 2 veckor ska vi ut på praktik i 4 veckor och jag längtar så mycket till dess..

annars händer inte så mycket idag.. jocke och hans barn kommer hit idag och äter middag och kolla på melodifestivalen..

Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • LitenBlomma
    sthlmfilur skrev 2010-03-13 14:24:17 följande:
    imran tog sina första steg.. och nu vill han bara fortsätta
    Hejja Imran!! Stora killen nu
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-03-13 14:24:17 följande:
    imran tog sina första steg.. och nu vill han bara fortsätta
    Jätteduktigt! Klart han inte vill sluta nu.
    Nu har jag precis varit och köpt största lösgodispåsen. På vägen dit blev jag nästan brädad av ett ton snö som rasade ner från vårt tak PRECIS när jag gick förbi (jag visste inte om jag skulle få en hjärtinfarkt eller kissa på mig) och sen trampade jag i en djup pöl - hela foten försvann och skon fylldes direkt med isvatten. Måtte det vara gott godis!
  • LitenBlomma

Nu har vi haft kalas och Meja har fått sin nya säng med madrass, täcke och kudde av farfar. Jag var så trött  kl 17 att jag somnade med Ida i soffan och märkte inte ens när gästerna gick hem

Har nattat Meja i nya sängen och det gick jättebra!

• LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-03-13 19:55:31 följande:
    Jätteduktigt! Klart han inte vill sluta nu. Nu har jag precis varit och köpt största lösgodispåsen. På vägen dit blev jag nästan brädad av ett ton snö som rasade ner från vårt tak PRECIS när jag gick förbi (jag visste inte om jag skulle få en hjärtinfarkt eller kissa på mig) och sen trampade jag i en djup pöl - hela foten försvann och skon fylldes direkt med isvatten. Måtte det vara gott godis!
    Jag kunde inte låta bli att skratta men jag tycker såklart synd om dig Hoppas att godis är extra gott ikväll

Vilka hejjar ni på och har du samma favorit som din man?
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-13 19:56:45 följande:
    Nu har vi haft kalas och Meja har fått sin nya säng med madrass, täcke och kudde av farfar. Jag var så trött  kl 17 att jag somnade med Ida i soffan och märkte inte ens när gästerna gick hem Har nattat Meja i nya sängen och det gick jättebra!
    Sömntuta!
    Hon kommer säkert att sova lika bra som mamma.
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-13 19:58:04 följande:
    Jag kunde inte låta bli att skratta men jag tycker såklart synd om dig Hoppas att godis är extra gott ikväll Vilka hejjar ni på och har du samma favorit som din man?
    Min man skiter blankt i vilket. Men om han måste välja väljer han nog Anna Bergendahl (tror sen Idol att det är en liten fling ). Jag tror att Timoteij har störst chanser i ESC så jag hoppas på dem (å andra sidan brukar det inte funka att sno vinnarkonceptet som i detta fall ju är just folklore). Principiellt tycker jag alla är skit.
    Och ni?
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9