Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Våra fönster är oxå superskitiga, skulle ha tvättat dem till jul men då var det ju över 10 minus så det gick inte och sen har det ju varit minusgrader sen dess så nu är det verkligen dags! Fast det gör min sambo, jag når inte upp, inte ens när jag står på en stol
Vi har varit och inhandlat spindelmannen gympaskor och spindelmannen gummistövlar till Leo och piratstövlar till Vincent, handlat chokladpengar på Lidl till tårtan imorgon, ätit lunch på mcdonalds, Leo fick en ansiktsmålning i form av en tiger, såå fint! Sen avslutade vi med att handla på maxi.
Nu ska vi städa lite och så ska jag göra fyllningarna till tårtan tills imorgon. Vid 17 tiden kommer en av mina allra bästa vänner och hennes man och son hit, vi ska äta pizza ihop och se melodifestivalen ihop, ska bli mysigt ![]()
hoppas det är bra med er??
här rullar allt på just nu har kommit kapp i skolan.. och det känns skönt och om 2 veckor ska vi ut på praktik i 4 veckor och jag längtar så mycket till dess..
annars händer inte så mycket idag.. jocke och hans barn kommer hit idag och äter middag och kolla på melodifestivalen..
imran tog sina första steg.. och nu vill han bara fortsätta
LoVm: Kul med shopping! ![]()
Nu har vi haft kalas och Meja har fått sin nya säng med madrass, täcke och kudde av farfar. Jag var så trött kl 17 att jag somnade med Ida i soffan och märkte inte ens när gästerna gick hem
Har nattat Meja i nya sängen och det gick jättebra!