Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Men pratade inte du om ältester för ett tag sen, beställde du det?Jag tycker det är så spännande att följa dig, hoppas att du får utslag snart!
Trist med bråk, ni kanske behöver lite ensamtid med bio eller middag? Jag är heldeppig vissa dagar när det är så här trist och mörkt och framförallt kallt! Tänk om man kunde ha råd med en resa nu.... 
Här är det då inte mörkt, solen lyser konstant hela dagarna sen nån vecka tillbaka och det är någon plusgrad ute, såå skönt
Så skönt oxå att man kan vara ute till typ kl 18 innan det börjar mörkna.
Lite svårt med ensamtid när man inte har barnvakt men jag tror nog också att en tur till värmen vore en bra idé. Det lär dock inte ske inom den kommande framtiden iaf... Jag hoppas att våren kommer med raketfart nu. Min man hatar snö och om han måste skotta en gång till tar det nog hus i helvetet. ![]()
Agamemnon: Eftersom att jag är föräldrarledig så får jag ha honom 8-11... Att han är långa dagar ons-tors beror på att jag pluggar de dagarna...
Igår plaskade vi i vattnepölar!
Våren är nog här nu!!
Idag blir det sjukhusbesök med syster och Liam får vara hos sin farbror under tiden. Han är ju inte lika pigg på att sitta still längre när vi är där
var mkt enklare när han var mindre och nöjde sig med att leka med en servett eller liknande
Här blev vi väckta av att grannen borrade kl 08.30 vem borrar såå tidigt? Kanske bara är jag/vi som sover extremt länge?