Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Oj oj såå tidigt som vissa av er måste vakna hoppas jag att jag slipper!! Än så länge har jag ju en lika morgontrött unge
det kanske blir annat av sen...hoppas inte!
Hade värkar förut...igen. Sambon ville tvinga mej att ringa men jag vägrade! Tog alvedon och ett supervarmt bad istället och nu har jag "bara" lättare sammandragningar. Jag har verkligen inte tid att föda nu...inte på 2v minst!! Jag blev skitnervös för jag har inget klart. Med Liam var jag klar låångt innan bf men nu känns det som om allt är kvar. Imorgon måste jag börja fixa lite känns det som.
Agamemnon: Fy va dåligt!! Jag hade också blivit jätteledsen! Hur kan man ens komma med ett sånt svar? Har man glömt får man väl stå för det åtminstone!
LitenBlomma. Vilka sötisar ![]()
Tack, tjejer! Då vet jag att jag inte bara är PMSig...
Idag sa Olivia för första gången "jag älskar dig" till mig (iaf så att jag förstod
)! Det plus att solen skiner gör denna morgon till den bästa ever (t.o.m. trots att hon ville gå upp kl. 6:30 igen)! ![]()