• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma

Tack säger Meja Hon fick frukost på sängen, paket och mamma sjöng så vackert

Vi har varit på bvc, 2 års kontrollen och 6 månaders kontrollen.
    Båda fick godkänt. Meja väger 13kg och är 90cm lång. Ida väger 7,9 och är 70cm lång.

Sen var vi på Kyrkis och nu ska vi äta pannkakor. Efter det blir det Föräldragruppen mellan 14.30-16.00 i E-boda så vi är iväg hela dagen idag.

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Bobbenn
    Grattis Meja!!!!
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-11 11:35:06 följande:
    Tack säger Meja Hon fick frukost på sängen, paket och mamma sjöng så vackert Vi har varit på bvc, 2 års kontrollen och 6 månaders kontrollen. Båda fick godkänt. Meja väger 13kg och är 90cm lång. Ida väger 7,9 och är 70cm lång. Sen var vi på Kyrkis och nu ska vi äta pannkakor. Efter det blir det Föräldragruppen mellan 14.30-16.00 i E-boda så vi är iväg hela dagen idag.
    Skönt att båda fick ok-stämpel. Vi ska på kontroll i morgon (bidde ju inget förra veckan när vi var sjuka).
    Jag har varit och shoppat "lite" (mer om det senare ), nu ska jag hämta Skruttan (och se om hon fick glass idag).
  • Ly75

Grattis Meja, hurra!! Här har vi ingen 2-årskontroll. Utan efter 18månaderskollen får vi vänta till 3 år..eller var det 3,5?

• Leos och Vincents mamma

Här är det ingen kontroll förrän 2,5 år. Då kollar de hur mycket barnen förstår och hur mycket de kan prata och om de kan rita.
    Men vi ska iaf på en tvåårskontroll på tisdag, eftersom Vincent haft lite svårt att gå upp i vikt förut och Leo ska ändå på 5 årskontroll då så då tar vi båda barnen.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Movieprincess

Vi skulle nog inte komma förens vid 3år om jag inte minns helt fel... fast jag skulle inte ha nåt emot att gå nu vid 2år.. tycker det är lite roligt & spännande att väga & mäta

Idag storhandlade Liam & jag på willys...kan säga att det var nog sista gången innan skrutan kommer för fy fan va ont jag har i hela kroppen... fortfarande!! Nä det gör jag inte ensam igen!

LitenBlomma: det låter som om ni har haft fullt upp

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-03-11 19:24:35 följande:
    Vi skulle nog inte komma förens vid 3år om jag inte minns helt fel... fast jag skulle inte ha nåt emot att gå nu vid 2år.. tycker det är lite roligt & spännande att väga & mäta Idag storhandlade Liam & jag på willys...kan säga att det var nog sista gången innan skrutan kommer för fy fan va ont jag har i hela kroppen... fortfarande!! Nä det gör jag inte ensam igen! LitenBlomma: det låter som om ni har haft fullt upp
    DET är väl inte att "ta det lugnt"! Bäst du lyssnar på din kropp så du inte föder på Willys...
  • Bobbenn
    Ly75 skrev 2010-03-11 15:13:08 följande:
    Grattis Meja, hurra!! Här har vi ingen 2-årskontroll. Utan efter 18månaderskollen får vi vänta till 3 år..eller var det 3,5?
    2,5
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • SchumiFerrari

sitter själv med pojkarna, J är med sin bror och kollar på bil.,...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9