Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Tack säger Meja
Hon fick frukost på sängen, paket och mamma sjöng så vackert
Vi har varit på bvc, 2 års kontrollen och 6 månaders kontrollen.
Båda fick godkänt. Meja väger 13kg och är 90cm lång. Ida väger 7,9 och är 70cm lång.
Sen var vi på Kyrkis och nu ska vi äta pannkakor. Efter det blir det Föräldragruppen mellan 14.30-16.00 i E-boda så vi är iväg hela dagen idag. ![]()
Grattis Meja, hurra!! Här har vi ingen 2-årskontroll. Utan efter 18månaderskollen får vi vänta till 3 år..eller var det 3,5?
Här är det ingen kontroll förrän 2,5 år. Då kollar de hur mycket barnen förstår och hur mycket de kan prata och om de kan rita.
Men vi ska iaf på en tvåårskontroll på tisdag, eftersom Vincent haft lite svårt att gå upp i vikt förut och Leo ska ändå på 5 årskontroll då så då tar vi båda barnen.
Här är nästa "officiella" kontroll vid 2,5 år, vi skulle också komma runt 2 år pga viktproblemen.
Vi skulle nog inte komma förens vid 3år om jag inte minns helt fel... fast jag skulle inte ha nåt emot att gå nu vid 2år.. tycker det är lite roligt & spännande att väga & mäta
Idag storhandlade Liam & jag på willys...kan säga att det var nog sista gången innan skrutan kommer för fy fan va ont jag har i hela kroppen... fortfarande!! Nä det gör jag inte ensam igen!
LitenBlomma: det låter som om ni har haft fullt upp ![]()
sitter själv med pojkarna, J är med sin bror och kollar på bil.,...