• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-12 19:45:06 följande:
    Ja, ska bli kul Mmm..chokladpudding, guud vad sugen jag blev! Attans att vi har typ 20 min gångväg till närmsta ordentliga affär (har en affär nån minut bort här men där har de bara det viktigaste).
    ...och i vilken kategori hör chokladpudding till? {#lang_emotions_dreamer}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon

Vi kom hem för 45 minuter sen så jag sitter nu och njuter av lugnet med en kopp kaffe. När jag orkar masa mig upp ska jag nog ta mig ett glas rött men annars är jag proppmätt. Vi var på BVC, på Expert för att byta bil-DVD-spelaren (slutade att fungera efter första gången), på Ica Maxi och veckohandlade, på systemet och sen, tada, på IKEA och åt middag.

BVC gick inte så bra, Fisan har dippat igen, längdmässigt hade jag dock rätt med mina 88 cm. Hon väger nu 11,2 kg. Å andra sidan har vi haft en matsvacka senaste tiden och hon var magsjuk för två veckor sen så jag är egentligen inte orolig. Vi ska komma tillbaka om tre månader.
    På IKEA köpte vi en ny stol till henne: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30090476
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-03-12 19:39:31 följande:
    Tittar bara in så att ni vet att jag lever
    Det hopas jag verkligen att du gör!
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-12 20:20:10 följande:
    Det hopas jag verkligen att du gör!
    Det är bara mycket nu...
    Den stolen ni köpte till Fisan  har vi till Noa. Köpte den på fyndet för typ 200:- hihi
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-03-12 19:56:55 följande:
    ...och i vilken kategori hör chokladpudding till?
    Inte det viktigaste tyvärr
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-03-12 20:28:35 följande:
    Det är bara mycket nu... Den stolen ni köpte till Fisan  har vi till Noa. Köpte den på fyndet för typ 200:- hihi
    Fusk ju! Vi kikade i fyndavdelningen men där fanns bara skrot (mer eller mindre) så vi fick betala fullt pris. Menmen, hon satt på en sån i restaurangen och hon satt så himla bra att det får det vara värt. Hon har börjat vägra sin stol igen och ska bara sitta på våra men det blir lite dumt.
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-12 20:56:22 följande:
    Fusk ju! Vi kikade i fyndavdelningen men där fanns bara skrot (mer eller mindre) så vi fick betala fullt pris. Menmen, hon satt på en sån i restaurangen och hon satt så himla bra att det får det vara värt. Hon har börjat vägra sin stol igen och ska bara sitta på våra men det blir lite dumt.
    Noa hoppar runt på alla stolar... hihi...
    Nä nu skiter jag i det här... ska nog lägga mig.. Noa och mannen är och fixar med bilen.. Smurfen sover... Kan kolla på Let´s Dance i sovrummet..
    Har ju inget gott att äta hemma..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-03-12 20:59:57 följande:
    Noa hoppar runt på alla stolar... hihi... Nä nu skiter jag i det här... ska nog lägga mig.. Noa och mannen är och fixar med bilen.. Smurfen sover... Kan kolla på Let´s Dance i sovrummet.. Har ju inget gott att äta hemma..
    Jag borde också gå och lägga mig för jag är aptrött men jag vill samtidigt googla lite mer semesteridéer...
  • LitenBlomma

Nu blir det hopp i säng för oss oxå, ska se Solsidan från horisontellt läge

Agamemnon: Fin stol men jag skulle bara nojja över att mina lilla klumpeduns trillar av den. Hon trillar på allt och finns det inget att trilla på så snubblar hon på sina egna fötter

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

Vincent totalvägrar sin matstol längre (lite synd tycker vi för det var väldigt bekvämt att ha honom i den när vi ville att han skulle sitta still ), så han sitter på vanlig stol nu som vi andra.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9