• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess

LitenBlomma: Vilken fin säng!! Den är inte fullstor va? Jag msået hitta en säng till Liam men får tyvär inte plats med en fullstor

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • LitenBlomma

Movie: nej den är inte fullstor, finns på Babyproffsen. Pris har jag ingen aning om. Hon gick upp själv för ung 15 min sen och berättade att nu hade hon sovit färdigt. Hon och Ludde tittar på en Nalle Phu film som hon fick igår. Den andra lilla hönan vägrar att somna om så det är väl bara att masa sig upp. Gissar att maken är trött efter igår så det blir jag som får röja undan all disk från kalaset. Yeeej

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • sthlmfilur

jag tyckte inte att rätt låt vann jag tyckte antingen eric eller ola skulle vinna.. men det är min smak..
    själv hade vi jätte trevligt igår.. jocke och hans 3 barn var här.. det var så skönt att inte sitta själv..

idag kommer min mamma och hämta emiliya hon ska vara där i 2 veckor..

Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • SchumiFerrari

Hur dumma får svenska folket vara om de tror att resten av europa vill se en svenska på en stol som sjunger en ballad? Vi får vara glada om vi ens kommer med till finalen. jag tror att vi åker ut innan..

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-03-14 08:09:26 följande:
    Hur dumma får svenska folket vara om de tror att resten av europa vill se en svenska på en stol som sjunger en ballad? Vi får vara glada om vi ens kommer med till finalen. jag tror att vi åker ut innan..
    Nu missade jag slutet (skittöligt men Olivia vaknade och var helt hysterisk och när jag kom ner igen var allt över ) men om jag förstod maken rätt så valde svenska folket egentligen Salem. Anna vann bara pga poängen av länen och motståndarländerna (som jag inte förstår varför de fick rösträtt överhuvudtaget, vi ska väl tävla mot dem sen?).
    Tror också att det blir ett tufft kval för Sveriges del...
  • Agamemnon

Movie: Du kan tyvärr inte få energi av mig men jag hoppas dagen blir bra ändå.

Olivia har hostat bredvid mig hela halva natten så jag är aptrött. Så dumt, för hon vägrar att dricka vatten, vilket ju kanske skulle lindra lite, iaf för stunden.
    Idag blir det iaf en hemmadag (inte som igår när vi fick för oss att åka in till Karlstad istället för att städa här hemma).
  • Leos och Vincents mamma
    SchumiFerrari skrev 2010-03-14 08:09:26 följande:
    Man ska aldrig säga aldrig! Hon är ju tusen ggr bättre än den låten Marlena hade med förra året.

Oavsett så tycker jag det är väldigt roligt för Anna, som är totalt okänd (förutom Idol då) och så ung. Hellre en okänd än Carola och Pernilla Wahlgren, blä!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Här har vi ätit frukost och Leo och jag har gjort chokladbollar och garnerat tårtan, nu ska vi städa köket och sen pynta huset med spindelmannen saker. Sen är det bara att vänta till 13 då Leos gäster kommer på kalas

Grattis Liam!!

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9