Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
LitenBlomma: Vilken fin säng!! Den är inte fullstor va? Jag msået hitta en säng till Liam men får tyvär inte plats med en fullstor ![]()
Movie: nej den är inte fullstor, finns på Babyproffsen. Pris har jag ingen aning om. Hon gick upp själv för ung 15 min sen och berättade att nu hade hon sovit färdigt. Hon och Ludde tittar på en Nalle Phu film som hon fick igår. Den andra lilla hönan vägrar att somna om så det är väl bara att masa sig upp. Gissar att maken är trött efter igår så det blir jag som får röja undan all disk från kalaset. Yeeej ![]()
jag tyckte inte att rätt låt vann jag tyckte antingen eric eller ola skulle vinna.. men det är min smak..
själv hade vi jätte trevligt igår.. jocke och hans 3 barn var här.. det var så skönt att inte sitta själv..
idag kommer min mamma och hämta emiliya hon ska vara där i 2 veckor..
Hur dumma får svenska folket vara om de tror att resten av europa vill se en svenska på en stol som sjunger en ballad? Vi får vara glada om vi ens kommer med till finalen. jag tror att vi åker ut innan..

Movie: Du kan tyvärr inte få energi av mig men jag hoppas dagen blir bra ändå. ![]()
Här har vi ätit frukost och Leo och jag har gjort chokladbollar och garnerat tårtan, nu ska vi städa köket och sen pynta huset med spindelmannen saker. Sen är det bara att vänta till 13 då Leos gäster kommer på kalas ![]()
Grattis Liam!!