• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Bobbenn

Jag har missat hela skiten..

Jag håller på Pernilla eller Jöback.

blond balladen suger!

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-13 20:52:31 följande:
    Jag har missat hela skiten.. Jag håller på Pernilla eller Jöback. blond balladen suger!
    Men du har ju en konstig smak!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-03-13 20:59:03 följande:
    Men du har ju en konstig smak!
    Jag är bäst
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-03-13 20:01:48 följande:
    Jag måste få berätta om en händelse idag... Ibland undrar jag vem jag har gift mig med Stod och skurade toaletten och så kommer maken in med Ida och undrar om jag kan ta henne så att han kan spela klart sin fotbollsmatch på PS3. Jag gav honom onda ögat, han sa inget utan gick och spelade klart den...med Ida.
    Haha, förlåt..men jag kunde inte låta bli att skratta. Usch, hade det varit min sambo hade han fått veta att han lever.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Jag visste att Anna skulle vinna! Såå bra låt!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn

Som vanligt vinner sämsta låten örk! {#lang_emotions_throwup} (hann se slutet)

• LitenBlomma

Jag ger upp! Ligger i sängen med min iPhone. Pojkarna spelar fifa10 igen *snark* Kul att Anna vann!! Meja hostar, är hes och kokhet. Ska gå ner och hämta Panodil. Jag har by the way fått en vagel under vänstra ögat, jippi what's next?! Godnatt på er!

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Movieprincess

För mej kvittar det vilken låt som vann eftersom alla var lika kassa, ingen jag fastnade för ens liiite.

Liam har just stupat i säng efter att ha varit vaken sen 8.30 imorse... mormor & morfar & moster Jenny har varit här på kalas hela dan biltårtan blev uppskattad! Imorgon väntar sambons släkt, det blir 4 vuxna och 7 ungar som kommer...jag som tyckte denna dag var jobbig {#lang_emotions_undecided} undra hur det ska gå!??! Energi tas tacksamt emot

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9