• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-14 09:43:24 följande:
    Här har vi ätit frukost och Leo och jag har gjort chokladbollar och garnerat tårtan, nu ska vi städa köket och sen pynta huset med spindelmannen saker. Sen är det bara att vänta till 13 då Leos gäster kommer på kalas
    Det var sjutton vad ni har hunnit med! Hoppas kalaset blir kul!
    Här har vi bara hunnit med frukosten och så har vi städat köket. Nu ska vi ta tag i tvätten.
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-14 09:42:17 följande:
    Man ska aldrig säga aldrig! Hon är ju tusen ggr bättre än den låten Marlena hade med förra året. Oavsett så tycker jag det är väldigt roligt för Anna, som är totalt okänd (förutom Idol då) och så ung. Hellre en okänd än Carola och Pernilla Wahlgren, blä!
    Det stämmer nog! Om Marlena kvalade in så borde Anna faktiskt också göra det!
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-14 09:46:18 följande:
    Det var sjutton vad ni har hunnit med! Hoppas kalaset blir kul! Här har vi bara hunnit med frukosten och så har vi städat köket. Nu ska vi ta tag i tvätten.
    Japp, så ibland har det sina fördelar att man har barn som vaknar tidigt När andra går upp så har vi redan hunnit med allt för dagen Kl 7 gick vi upp idag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-14 09:48:49 följande:
    Japp, så ibland har det sina fördelar att man har barn som vaknar tidigt När andra går upp så har vi redan hunnit med allt för dagen Kl 7 gick vi upp idag.
    Olivia vaknade kl. 7 men jag fick henne till att ligga kvar och mysa/halvsova i nästan en timme. Hon var fortfarande lite trött av allt hostande... Tror vi har varit vakna mer än vi har sovit så jag hoppas att hon vill sova middag idag, det vill iaf jag.
  • Bobbenn

GRATTIS LIAM!

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • LitenBlomma

Nu har jag och M varit ute med G och Ida i vagnarna och gått en riktig långpromenad ute i småbyarna här bredvid. Skönt att bara köra Buggan istället för tvillingvagnen. Nästan som att gå själv så lätt är den!

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

Åh, herregud, att ett barnkalas med 6 barn (7 om man räknar den största huliganen, dvs Vincent ) kan göra en så utmattad! Är helt slut. Men så har jag ju varit igång sen halv åtta imorse oxå. Nu håller vi på att städa för hela huset ser ut som en orkan! Men kul har vi haft och Leo är supernöjd

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9