• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Idag fyller våran stora plutt 5 år! Gud vad tiden går fort!! Jag får panik. Det var en superglad 5 åring som traskade till dagis och konstaterade hela tiden att han var 5 år nu De flaggar för honom på dagis idag och så ska de sjunga för honom.
    Imorse väckte vi honom med skönsjungade (?) sång och några paket, resten får han öppna ikväll. Släkten kommer först den 28:e och firar för då har vi kalas för båda barnen.

www.nt.se/familjeannonser/
    (På raden längst ner)

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Grattis Oskar!!

• Agamemnon
    Bettanspettan skrev 2010-03-15 09:35:27 följande:
    Tack Agamemnon Jag var nere på Bvc för att få lite koll på tillväxten, idag vägde han 12665 och var 90 cm lång, ligger lite under medel på vikten o lite över på längden. Här blir det inget kalas förrän på söndag.
    Lång kille!
    Firar ni stort på söndag?
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-15 09:38:15 följande:
    Idag fyller våran stora plutt 5 år! Gud vad tiden går fort!! Jag får panik. Det var en superglad 5 åring som traskade till dagis och konstaterade hela tiden att han var 5 år nu De flaggar för honom på dagis idag och så ska de sjunga för honom. Imorse väckte vi honom med skönsjungade (?) sång och några paket, resten får han öppna ikväll. Släkten kommer först den 28:e och firar för då har vi kalas för båda barnen. www.nt.se/familjeannonser/ (På raden längst ner)
    Vad han ser stolt ut i sin spindelmandräkt! Grattis stora Leo!

Agamemnon: Ja, han älskar spindelmannen Tack

• Agamemnon

Idag slog Olivia förresten nytt negativrekord: kl. 5:59 kom hon intraskandes i sovrummet, pigg och glad och redo för action. Men jag har mig själv att skylla för hon fick sova middag länge igår (för att jag också ville sova).

Agamemnon skrev 2010-03-15 10:11:43 följande:
    Idag slog Olivia förresten nytt negativrekord: kl. 5:59 kom hon intraskandes i sovrummet, pigg och glad och redo för action. Men jag har mig själv att skylla för hon fick sova middag länge igår (för att jag också ville sova).
    Haha, Olivia och Vincent är verkligen helt tvärtemot varandra Vi fick sova till 6.30 imorse och då var det för en gångs skull klockan som väckte oss och inte Vincent, men han vaknade straxt efter men det gjorde inget eftersom vi ändå skulle upp och sjunga för Leo då.
  • Agamemnon

Nu ahr jag beställt världens dyraste klänning till Olivia! Eller ja, kanske inte "världens dyraste" men för en annan som mest shoppar Lindex & Co. tog det emot lite. Hon blev helt överlycklig över att ha en klänning på sig igår så jag var tvungen att köpa en till. Och den är så söt (ni vet ju var bilden finns )! Helst hade jag köpt flera men någon måtta får det vara.

• Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-15 13:58:58 följande:
    Här är lite Småfolksrea: www.luckylittleme.se
    Tack, ska kika dr sen.
    På Olivias dagis går vattkoppor! Jag är lite kluven, å ena sidan "hoppas" jag att hon får dem för det ska ju vara lindrigare ju yngre man är men å andra sidan har vi inte "tid" att ha henne hemma i två veckor.... Men men, det löser sig på det ena eller andra sättet själv antar jag. Får hon dem har vi ju inte mycket att välja på...
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9