Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Idag fyller våran stora plutt 5 år! Gud vad tiden går fort!! Jag får panik. Det var en superglad 5 åring som traskade till dagis och konstaterade hela tiden att han var 5 år nu
De flaggar för honom på dagis idag och så ska de sjunga för honom.
Imorse väckte vi honom med skönsjungade (?) sång
och några paket, resten får han öppna ikväll. Släkten kommer först den 28:e och firar för då har vi kalas för båda barnen.
www.nt.se/familjeannonser/
(På raden längst ner)
Grattis Oskar!!
Agamemnon: Ja, han älskar spindelmannen
Tack ![]()
Idag slog Olivia förresten nytt negativrekord: kl. 5:59 kom hon intraskandes i sovrummet, pigg och glad och redo för action. Men jag har mig själv att skylla för hon fick sova middag länge igår (för att jag också ville sova).
GRATTIS OSKAR!!
Nu ahr jag beställt världens dyraste klänning till Olivia! Eller ja, kanske inte "världens dyraste" men för en annan som mest shoppar Lindex & Co. tog det emot lite.
Hon blev helt överlycklig över att ha en klänning på sig igår så jag var tvungen att köpa en till. Och den är så söt (ni vet ju var bilden finns
)! Helst hade jag köpt flera men någon måtta får det vara.
Här är lite Småfolksrea:
http://www.luckylittleme.se