• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-14 09:07:23 följande:
    Nu missade jag slutet (skittöligt men Olivia vaknade och var helt hysterisk och när jag kom ner igen var allt över ) men om jag förstod maken rätt så valde svenska folket egentligen Salem. Anna vann bara pga poängen av länen och motståndarländerna (som jag inte förstår varför de fick rösträtt överhuvudtaget, vi ska väl tävla mot dem sen?). Tror också att det blir ett tufft kval för Sveriges del...
    tvåärtom. Hon fick ganska så låga poäng av den interbationella juryn. Salem var top 3 och hon typ näst sist.
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-14 09:42:17 följande:
    Man ska aldrig säga aldrig! Hon är ju tusen ggr bättre än den låten Marlena hade med förra året.Oavsett så tycker jag det är väldigt roligt för Anna, som är totalt okänd (förutom Idol då) och så ung. Hellre en okänd än Carola och Pernilla Wahlgren, blä!
    så mycket pengar som sverige lägger på detta så ska vi iaf skicka en låt som har en chans.. oavsett artist. Salem al fakir gillade jag.. Lite udda och skön..

Vi kommer inte klara kvalet iår
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Leos och Vincents mamma

Jag gillade INTE Salem, fy.. Men smaken är som baken

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-14 16:11:45 följande:
    Åh, herregud, att ett barnkalas med 6 barn (7 om man räknar den största huliganen, dvs Vincent ) kan göra en så utmattad! Är helt slut. Men så har jag ju varit igång sen halv åtta imorse oxå. Nu håller vi på att städa för hela huset ser ut som en orkan! Men kul har vi haft och Leo är supernöjd
    Huvudsaken är ju att alla är glada och nöjda men jag kan tänka mig att det var full rulle.
    Schumi: Det stämmer nog med poängen. Jag minns bara att hon var tvåa när svenska folket äntligen fick rösta.
    Jo, jag tror allt att om Marlena kunde kvala kan Anna det banne mig också!
    Vi har varit hemma och inne hela dagen idag så nu hoppas vi på en bättre natt när det gäller hostattacker. Min man strök en jättehög med kläder medan jag - äntligen - monterade ner skötbordet i Olivias rum. Vi har pratat om att ta ner det i ett halvår nu och idag fick jag tummen ur.
  • Bobbenn

Pust. Nu har jag tränat, nattat unge, ätit och slängt ut nya auktioner på tradera. Jaha nu var det dax att gå till jobbet

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-03-14 21:04:25 följande:
    Pust. Nu har jag tränat, nattat unge, ätit och slängt ut nya auktioner på tradera. Jaha nu var det dax att gå till jobbet
    Jag avundas dig inte. Själv tänker jag snart gå och lägga mig.
  • Movieprincess

Oj oj oj nu har alla vilda kusiner gått hem och sambon och jag har "sanerat" Ph är helt slut men Liam har haft såå skoj idag och busat som en tok Han kommer nog stupa i sängen strax! Väntar på att sambon ska komma hem med lite mat sen är det nog sängen som gäller!

Liam tackar för alla grattis

Tänk att det är 2 år sen man hade en liten plutt, han har blivit så stor så snabbt! {#lang_emotions_heart} min lilla älskling!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Ly75

2 nätter med flera skrikiga uppvak samt migrän pga mensen..åsså ska jag iväg till Manpower och göra ett ekonomitest om en timme, hurra vad bra det lär gå....

• Agamemnon
    Ly75 skrev 2010-03-15 06:53:30 följande:
    2 nätter med flera skrikiga uppvak samt migrän pga mensen..åsså ska jag iväg till Manpower och göra ett ekonomitest om en timme, hurra vad bra det lär gå....
    Hua, det låter inget vidare! Hoppas testet går bra ändå och att du kan ta igen lite sömn sen!
  • Bettanspettan

Tack Agamemnon

Jag var nere på Bvc för att få lite koll på tillväxten, idag vägde han 12665 och var 90 cm lång, ligger lite under medel på vikten o lite över på längden. Här blir det inget kalas förrän på söndag.

Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9