Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag gillade INTE Salem, fy.. Men smaken är som baken ![]()
Pust. Nu har jag tränat, nattat unge, ätit och slängt ut nya auktioner på tradera. Jaha nu var det dax att gå till jobbet
Oj oj oj nu har alla vilda kusiner gått hem och sambon och jag har "sanerat" Ph är helt slut men Liam har haft såå skoj idag och busat som en tok
Han kommer nog stupa i sängen strax! Väntar på att sambon ska komma hem med lite mat sen är det nog sängen som gäller!
Liam tackar för alla grattis
Tänk att det är 2 år sen man hade en liten plutt, han har blivit så stor så snabbt!
min lilla älskling!
2 nätter med flera skrikiga uppvak samt migrän pga mensen..åsså ska jag iväg till Manpower och göra ett ekonomitest om en timme, hurra vad bra det lär gå....

Tack Agamemnon
Jag var nere på Bvc för att få lite koll på tillväxten, idag vägde han 12665 och var 90 cm lång, ligger lite under medel på vikten o lite över på längden. Här blir det inget kalas förrän på söndag. ![]()