• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-03-28 23:02:30 följande:
    Agamemnon: Jättefin shopping! Det var definitivt värt shoppingförbud! Inatt elelr ja imorse somande jag först 8.30 och Liam vaknade 09 så det var skönt att sambon var hemma idag så jag iaf fick nån till timmes sömn. Har såå svårt att sova nu. Hittar ingen bra ställning, det kryper i kroppen, får panik när jag inte kan vända mej osv... oj oj va jag längtar nu!! Idag har vi varit en sväng på netonet och tittat lite och sen ätit en god middag på Jensens Syster & jag åkte till OK och städade vilen och körde den i tvätten, det var välbehövligt. Nu är jag om möjligt ännu tröttare så såfort Liam slutat sjunga i sin säng & somnat ska jag & sambon ta ett varmt bad!
    Movie: Tack, jag är också väldigt nöjd.
    De sista två månaderna när jag var gravid med Olivia sov jag knappt alls. Istället strök jag gardiner kl. 3 på morgonen eller gjorde ren ugnen. Usch, minns hur jobbigt det var men då hade man ändå helt andra möjligheter att ta igen det, det går ju inte nu med en 2-åring som ränner runt och vill ha uppmärksamhet...! Snart, snart är det över (iaf sömnlösheten pga otymplighet )!
  • Movieprincess

Ja sen när hon är ute får sambon ta nätterna då är det min tur att sova   iaf lite mer än nu!

Ja snart är det över och då kommer jag väl sakna att vara gravid istället {#lang_emotions_undecided} man är ju lite knäpp

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma
    Movieprincess skrev 2010-03-28 22:59:23 följande:
    Låter som ett lyckat kalas Skönt att det är över nu?
    Ja, det är skönt att det bara är en gång per år Fast samtidigt så tycker jag ju sånt här är kul

Imorse fick vi väcka barnen!! Det har inte hänt sen jag vet inte när, sommartid is the shit för våra barn Typiskt nog skulle de vara på dagis 7.30 imorse så vi fick väcka dem, håll i er nu, 7.10!! Typiskt att det var den dagen de skulle upp tidigt, annars kunde de ha sovit en timme till.

Jag är såå glad nu! Jag har fått sommarjobb på ett äldreboende Var ju så nervös att jag inte skulle få nåt, men nu är det löst. Och det som är så himla bra är att de 4 första veckorna på sommaren kommer jag bara jobba 50%, antingen 8-12 på dagtid eller 15-20 på kvällstid. Vilket betyder att jag och barnen kommer kunna hitta på massa mysiga saker ändå
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-29 10:50:22 följande:
    Ja, det är skönt att det bara är en gång per år Fast samtidigt så tycker jag ju sånt här är kul Imorse fick vi väcka barnen!! Det har inte hänt sen jag vet inte när, sommartid is the shit för våra barn Typiskt nog skulle de vara på dagis 7.30 imorse så vi fick väcka dem, håll i er nu, 7.10!! Typiskt att det var den dagen de skulle upp tidigt, annars kunde de ha sovit en timme till. Jag är såå glad nu! Jag har fått sommarjobb på ett äldreboende Var ju så nervös att jag inte skulle få nåt, men nu är det löst. Och det som är så himla bra är att de 4 första veckorna på sommaren kommer jag bara jobba 50%, antingen 8-12 på dagtid eller 15-20 på kvällstid. Vilket betyder att jag och barnen kommer kunna hitta på massa mysiga saker ändå
    Wow, sommartiden rockar!
    Härligt med sommarjobbet, grattis!!
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-29 10:52:31 följande:
    Wow, sommartiden rockar! Härligt med sommarjobbet, grattis!!
    Tack

Sånt smink finns nog i leksaksaffärer, vi köpte vårat på Willys, lågbudget, men det funkar Annars har jag tagit mitt smink ibland..rouge på kinderna och mascara prickar på näsan
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-03-28 18:36:28 följande:
    En tröja från Småfolk, en tröja från Kameleont Design (som jag även köpte klänningen från igår) och en klänning från xyz (jag har glömt vad de hette men ett sånt där "hemförsäljningsföretag" ). Ska lägga upp bilder sen. Ja, och så en Spöket Laban-DVD och en handmålad tavla till Fisans rum. Tänk vad mycket man hinner med på 45 minuter (och då hann jag ändå titta hos Vincent skor, Me & I och några fler )!
    Då blir hon finaste tjejen i stan
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-03-28 23:35:26 följande:
    Ja sen när hon är ute får sambon ta nätterna då är det min tur att sova   iaf lite mer än nu! Ja snart är det över och då kommer jag väl sakna att vara gravid istället  man är ju lite knäpp
    Fast jag saknar bara magen. Att inte få sova, myrpirr i benen och annat skit kan jag vara utan
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-29 11:19:03 följande:
    Tack Sånt smink finns nog i leksaksaffärer, vi köpte vårat på Willys, lågbudget, men det funkar Annars har jag tagit mitt smink ibland..rouge på kinderna och mascara prickar på näsan
    Eller ta en kajalpenna till prickarna och smeta ut lite läppstift på kinderna.
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-03-29 11:30:07 följande:
    Fast jag saknar bara magen. Att inte få sova, myrpirr i benen och annat skit kan jag vara utan
    Ja det är sant..det andra kan jag faktiskt vara utan och gärna nu med en gång!!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9