• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-26 10:26:03 följande:
    Önskar att det vore så för oss med Japp, har bakat 8 olika sorters saker och ska göra tre tårtor (en "vanlig", en biltårta till Vincent och en spindelmannen tårta till Leo)
    Tänkte väl det!
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-03-26 10:40:58 följande:
    Vadan detta intresse för folks bajsförberedelser?  
    Jag har tråkigt
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-26 10:41:32 följande:
    Tänkte väl det!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Ly75
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-26 09:42:30 följande:
    Vincent tackar Vi hade inget kalas igår, han fick presenter av oss bara. Men på söndag kommer 20 pers hit och firar båda barnen.
    20?? *svimmar*
    Ly75 skrev 2010-03-26 19:25:34 följande:
    20?? *svimmar*
    Haha Det är inte såå farligt, vi har haft så många förut.

Nu har jag och sambon haft det mysigt och ätit hemkörningsmat i lugn och ro, utan barnen (de sover). Nu blir det mys i soffan och en drink.
  • Agamemnon

På måndag ska Olivia på teater! De ringde från dagis idag och undrade om det är ok att hon följer med 3-åringarna och ser Mamma Mu! Det blir säkert jättekul, även för mig. Tänk, vad stor hon är nu, nu gör hon "riktiga" utflykter!

I morgon ska vi åka på barnmässa och sen ska vi - tadadada - hälsa på min pappa som flyttades från intensiven till infektion idag! De vet fortfarande inte vad det är med honom men vad det än är så är det inte smittsamt och han är stabil igen!
  • Ly75
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-26 20:07:14 följande:
    Haha Det är inte såå farligt, vi har haft så många förut.Nu har jag och sambon haft det mysigt och ätit hemkörningsmat i lugn och ro, utan barnen (de sover). Nu blir det mys i soffan och en drink.
    Du måste vara superkvinna! Vi hade 9 pers på kalaset och jag var helt utmattad efteråt
    Ly75 skrev 2010-03-26 21:49:55 följande:
    Du måste vara superkvinna! Vi hade 9 pers på kalaset och jag var helt utmattad efteråt
    Haha, nejdå..man är utmattad efteråt, men jag tycker det är kul. Älskar sånt och älskar att baka och pynta och greja.
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-03-26 20:48:15 följande:
    På måndag ska Olivia på teater! De ringde från dagis idag och undrade om det är ok att hon följer med 3-åringarna och ser Mamma Mu! Det blir säkert jättekul, även för mig. Tänk, vad stor hon är nu, nu gör hon "riktiga" utflykter! I morgon ska vi åka på barnmässa och sen ska vi - tadadada - hälsa på min pappa som flyttades från intensiven till infektion idag! De vet fortfarande inte vad det är med honom men vad det än är så är det inte smittsamt och han är stabil igen! www.barnmassan.se
    Hon kommer säkert få jättekul på teatern, tänk va spännande

Skönt att din pappa fick flytta från intensiven men nu tycker jag det börjar bli nog. Nu är det hans tur att få bli/vara frisk!!!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess

Var hos bm igår och fick beröm för att jag endast gått upp 5kg *stolt* hon undrade om jag tränade mycket å så och jag kan säga att jag aldrig i hela livet varit så här lat som denna graviditet
    Nästa vecka är det dags för tillväxt UL jag hoppas på lagom stor bebis annars ska jag tvinga dom att få ut henna fortare än kvickt

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9