• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Vad du shoppar mycket Agamemnon, blir avis

Jag vill oxå shoppa, men har inte supermycket pengar just nu efter alla födelsedagar och kalas. Däremot har jag några tusen som jag har fått av släkten när jag fyllde år så jag ska shoppa till MIG i helgen är det tänkt

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-30 09:28:48 följande:
    Vad du shoppar mycket Agamemnon, blir avis Jag vill oxå shoppa, men har inte supermycket pengar just nu efter alla födelsedagar och kalas. Däremot har jag några tusen som jag har fått av släkten när jag fyllde år så jag ska shoppa till MIG i helgen är det tänkt
    För min del får hon gärna växa ur två storlekar per år ett bra tag till! Men ytterklädersmässigt tror jag inte jag får igenom mycket mer än kanske en mössa nu.
    Åh, du måste visa vad det blev sen!
    Jag är urusel på att shoppa till mig själv. Jag kan sitta hemma och tänka: "Alltså nu måste du bara slänga de där slitna byxorna och köpa ett par nya." eller "Hm, ok, nu har den tröjan bara två knappar kvar av sex, du borde verkligen köpa en ny." men när jag sen kommer iväg hittar jag inget, blir helt plötsligt supersnål,... och istället blir det en massa Olivia-saker eller något till hemmet. (Och så tar jag av de två resterande knapparna så att det iaf blir enhetligt. )
    Agamemnon skrev 2010-03-30 09:51:42 följande:
    För min del får hon gärna växa ur två storlekar per år ett bra tag till! Men ytterklädersmässigt tror jag inte jag får igenom mycket mer än kanske en mössa nu. Åh, du måste visa vad det blev sen! Jag är urusel på att shoppa till mig själv. Jag kan sitta hemma och tänka: "Alltså nu måste du bara slänga de där slitna byxorna och köpa ett par nya." eller "Hm, ok, nu har den tröjan bara två knappar kvar av sex, du borde verkligen köpa en ny." men när jag sen kommer iväg hittar jag inget, blir helt plötsligt supersnål,... och istället blir det en massa Olivia-saker eller något till hemmet. (Och så tar jag av de två resterande knapparna så att det iaf blir enhetligt. )
    Jag är precis likadan, är ju såå mycket roligare att handla barnkläder Så när jag ska shoppa till mig så kan det hända att jag hittar nåt enstaka plagg, resten är barnkläder
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-30 10:06:44 följande:
    Jag är precis likadan, är ju såå mycket roligare att handla barnkläder Så när jag ska shoppa till mig så kan det hända att jag hittar nåt enstaka plagg, resten är barnkläder
    Ja, och så får man ju så mycket mer för pengarna! När jag ser en tunika för 300 kr tänker jag: "300 spänn... Det blir ju tre velourbyxor och en överdel på Lindex."
    Agamemnon skrev 2010-03-30 10:21:02 följande:
    Ja, och så får man ju så mycket mer för pengarna! När jag ser en tunika för 300 kr tänker jag: "300 spänn... Det blir ju tre velourbyxor och en överdel på Lindex."
  • LitenBlomma

Nu har jag städat och donat här hemma. Ska strax iväg till Kalmar för ett läkarbesök och är sååå nervös

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-03-30 10:21:02 följande:
    Jag är likadan, särskilt om jag vet att barnen behöver något. Då jämför jag det med vad grejen barnen behöver kostar och så känns plötsligt allt till mig så onödigt. Om någon kan ha stl 32-34/xs-s så ligger det 3 svarta sopsäckar med kläder ute i ladan. Jag kommer aldrig kunna ha det igen
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-30 13:47:51 följande:
    Jag är likadan, särskilt om jag vet att barnen behöver något. Då jämför jag det med vad grejen barnen behöver kostar och så känns plötsligt allt till mig så onödigt. Om någon kan ha stl 32-34/xs-s så ligger det 3 svarta sopsäckar med kläder ute i ladan. Jag kommer aldrig kunna ha det igen
    Den storleken har jag nog aldrig kunnat ha!
    Lycka till på läkarbesöket!
  • Bobbenn
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-29 19:42:23 följande:
    Jag håller faktiskt med dig. Jag tänker inte ett dugg på min kropp på det sättet. Alltså, klart jag tänker på hur jag ser ut och ingen vill ju se ut som en jag vet inte vad Men det hindrar inte mig från att skaffa barn.
    Mitt utseende är den jag är. Trivs jag inte med mig själv är jag ingen bra människa
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Bobbenn
    LitenBlomma skrev 2010-03-30 13:47:51 följande:
    Hade strl 34..... när jag va 17!
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9