Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Ok, nu tjurar jag för att jag inte köpte mer på mässan...... Klänningarna kostar 350 kr i deras webbshop, mässrabatten är 25% - jättebra, MEN: på mässan betalade jag bara 150 kr! Skulle ha köpt med mig "lite av allt"!
Nu är kalaset avklarat och nu har vi städat hela huset för jisses så skitigt det blev
Barnen överröstes med paket, var nästan pinsamt så mycket de fick. Men glada blev de iaf ![]()
Agamemnon: Jättefin shopping! Det var definitivt värt shoppingförbud!
Inatt elelr ja imorse somande jag först 8.30 och Liam vaknade 09 så det var skönt att sambon var hemma idag så jag iaf fick nån till timmes sömn. Har såå svårt att sova nu. Hittar ingen bra ställning, det kryper i kroppen, får panik när jag inte kan vända mej osv... oj oj va jag längtar nu!!
Idag har vi varit en sväng på netonet och tittat lite och sen ätit en god middag på Jensens
Syster & jag åkte till OK och städade vilen och körde den i tvätten, det var välbehövligt. Nu är jag om möjligt ännu tröttare så såfort Liam slutat sjunga i sin säng & somnat ska jag & sambon ta ett varmt bad! ![]()