• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess

Agamemnon: Tycker du ska testa det naken då går han säkert med på det

Jag skulle jättegärna äta våfflor idag men jag får ju inte det s¨jag får hålla mej tills skuttan är ute...typiskt nog är jag sugen på våfflor & pannkakor varje dag nuförtiden

Snart bär det av till MVC och sambon är så glad att han kan följa med idag (går ju inte alltid när man har eget) så nu ska han få höra hjärtat igen...ska bli kul å se ommagen växt nåt mer också!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma
    Movieprincess skrev 2010-03-25 12:50:08 följande:
     GRATTIS VINCENT!! 
    Tackar
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Nu har Vincent öppnat sina presenter och han blev glad för allt, men allra mest för docksulkyn som han fick, på andra plats kommer dammsugaren (kommer kanske bli en hemmapappa när han blir stor ) tredje plats kommer det stoora garaget som sambon byggt ihop i över en timme och på fjärde plats kommer den stoora lastbilen

• Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-25 18:37:11 följande:
    Nu har Vincent öppnat sina presenter och han blev glad för allt, men allra mest för docksulkyn som han fick, på andra plats kommer dammsugaren (kommer kanske bli en hemmapappa när han blir stor ) tredje plats kommer det stoora garaget som sambon byggt ihop i över en timme och på fjärde plats kommer den stoora lastbilen
    Kul med en nöjd kille!
    Här blev det våfflor (och jag behövde inte ens klä av mig ) - men först efter att vi köpt ett våffeljärn! Ingen aning om var vårt har tagit vägen (så stökigt lever vi, vi tappar t.o.m. bort våffeljärn!)...
    Olivia är supermammig just nu, har varit så i några dagar. Min man får knappt närma sig, hon ropar direkt: "Bort, pappa, bort." Hoppas det snart ger med sig för det är liiiite jobbigt, för alla inblandade.
  • Ly75
    Agamemnon skrev 2010-03-25 21:19:10 följande:
    Kul med en nöjd kille! Här blev det våfflor (och jag behövde inte ens klä av mig ) - men först efter att vi köpt ett våffeljärn! Ingen aning om var vårt har tagit vägen (så stökigt lever vi, vi tappar t.o.m. bort våffeljärn!)... Olivia är supermammig just nu, har varit så i några dagar. Min man får knappt närma sig, hon ropar direkt: "Bort, pappa, bort." Hoppas det snart ger med sig för det är liiiite jobbigt, för alla inblandade.
    Samma här, fast det har iofs alltid varit så. Men nu är det värre än någonsin. Sambon får inte ens byta blöja längre...suck..

Hurra för Vincent även här! Blir lite dubbelt ibland nu när en del av er finns på fejjan med :D
  • Agamemnon
    Ly75 skrev 2010-03-26 00:06:15 följande:
    Samma här, fast det har iofs alltid varit så. Men nu är det värre än någonsin. Sambon får inte ens byta blöja längre...suck.. Hurra för Vincent även här! Blir lite dubbelt ibland nu när en del av er finns på fejjan med :D
    Min man får inte heller byta blöja, hjälpa med pyjamasen (inte med några kläder för den delen),... Han får inte ens lyfta ut henne ur bilen... Men men, det går väl över det också.
  • sthlmfilur

hej!
    hopppas det är bra med er. här är det rätt bra just nu jag börjar få en vardag.. och det känns så skönt.. och på måndag ska jag ut på praktik..
    nej nu ska jag sätta igång och städa..

grattis till alla som har fyllt år.. min tid räcker inte riktigt till att sitta här just nu.. men undrar ni så ser ni vad som händer i mitt liv på bloggen

Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com

Vincent var mammig under hela tiden fram till han blev 1 år, då gick båda bra. Men nu sen ca ett halvår tillbaka så är det bara pappa som gäller när han är hemma. Om det bara är jag hemma så måste ju jag få göra allt

• Bobbenn

GRATTIS VINCENT!!!! ( i efterskott. )
    Hoppas du fick en underbar dag!

{#lang_emotions_flower}

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9