Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
GRATTIS VINCENT!!
Agamemnon: Tycker du ska testa det naken då går han säkert med på det
Jag skulle jättegärna äta våfflor idag men jag får ju inte det s¨jag får hålla mej tills skuttan är ute...typiskt nog är jag sugen på våfflor & pannkakor varje dag nuförtiden
Snart bär det av till MVC och sambon är så glad att han kan följa med idag (går ju inte alltid när man har eget) så nu ska han få höra hjärtat igen...ska bli kul å se ommagen växt nåt mer också!
Nu har Vincent öppnat sina presenter och han blev glad för allt, men allra mest för docksulkyn som han fick, på andra plats kommer dammsugaren (kommer kanske bli en hemmapappa när han blir stor
) tredje plats kommer det stoora garaget som sambon byggt ihop i över en timme och på fjärde plats kommer den stoora lastbilen ![]()
hej!
hopppas det är bra med er. här är det rätt bra just nu jag börjar få en vardag.. och det känns så skönt.. och på måndag ska jag ut på praktik..
nej nu ska jag sätta igång och städa..
grattis till alla som har fyllt år.. min tid räcker inte riktigt till att sitta här just nu.. men undrar ni så ser ni vad som händer i mitt liv på bloggen
Vincent var mammig under hela tiden fram till han blev 1 år, då gick båda bra. Men nu sen ca ett halvår tillbaka så är det bara pappa som gäller när han är hemma. Om det bara är jag hemma så måste ju jag få göra allt ![]()
GRATTIS VINCENT!!!! ( i efterskott. )
Hoppas du fick en underbar dag!