Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag håller med!Movie: Oj!
Och jag som tyckte mina 8 kg var lite. Hoppas att UL går bra ![]()
Kikar in och säger hej!
Nu har jag arbetat i lite över en månad och jag mår så otroligt bra av det! Trivs super - har både trevliga och roliga arbetskamrater! En otrolig lättnad över att äntligen ha hittat ett jobb (på hemmaplan dessutom, kunde inte ha blivit bättre)! Hinner/orkar däremot sällan sitta framför datorn längre...
Men jag hoppas att alla härinne mår bra!
Kram från Linda & William
Nu har vi varit och hälsat på min pappa. Han är väldigt svag med helt "vaken" iaf. Innan dess var vi på Barnmässan och jag köpte, hör och häpna, bara en enda klänning! Men sjutton, vad fin den är! (Ska lägga upp bilder sen i bloggen.) Att det inte blev mer handlat berodde å ena sidan på att det verkligen var knökafullt och å andra sidan på att Olivia höll på att driva min man till vanvettet. Han har döpt om henne till Olivia Bin Laden.
Hon var verkligen helt omöjlig mot/med honom, jag har aldrig sett henne så. När jag var med så uppförde hon sig men när jag tittade någonstans stack hon iväg och när Jon fångade in henne igen så grät och skrek hon: "Hjälp! Hjälp!"
Min man svettades som en gris och humöret sjönk...
Med Liam gick jag upp 25kg och gick ju inte ner dom igen så denna gång hade jag bestämt mej för max 10...nu är det ju nåra veckor kvar men ag tänker inte gå upp så mkt mer om jag får välja ![]()
Det är skönt när man kan hålla vikten nere oxå, men en del kan ju inte rå för hur mycket de går upp. Jag gick upp 12 kg med Leo och 8 kg med Vincent. Ändå så rörde jag mig inte så mycket och åt vad jag ville.
Agamemnon: Skönt att din pappa är vaken iaf.
Det låter som en upplevelse för din man
Nu har jag stått konstant i köket sen halvt två idag, har gjort två sorters kakor, en rulltårta, en biltårta och en himla massa fyllning till alla tårtor. Är helt slut, men är precis färdig nu.
LoVm: Kan tänka mig att du är slut men det låter jättegott!