Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Min kropp förändrades enhel del...gick ju upp så mycket som vägrade "ramla" av och fick bristningar.. det stör mej en hel del men Liam väger upp det miljoner ggr mer!!
Liam ska få påskägg, han får godis lite då å då..är ett litet kakmonster jag har
fast när han får godis/kakor så äter han inte så mycket innan han blir nöjd. Vill mest ha det å plocka lite med ![]()
Det gick jättebra hos frisören! Olivia satt i mitt knä och pillade med något spel, tittade bara upp lite då och då, rynkade pannan och återgick sen till sitt spel.
Nu hänger inget mer i ögonen och svintohåret på bakhuvudet är borta.
Mitt shoppingförbud höll inte länge, nu har jag köpt en skal-/regn-/allvädersoverall att ha på dagis: http://miss-misschief.blogspot.com/2010/03/skaloverall-regnoverall.html ![]()