• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-03-29 11:54:42 följande:
    Ja det är sant..det andra kan jag faktiskt vara utan och gärna nu med en gång!!
    Ja det hade ju inte varit fel Du får locka med nåt roligt så kanske hon kommer ut tidigare
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-29 11:27:15 följande:
    Då blir hon finaste tjejen i stan
    Visst blir hon! Det var ett himla liv här i morse. Hon skulle absolut ha på sig den nya klänningen med grävskopor och co på och det fick hon ju - jag var bara tvungen att sätta på en t-shirt first eftersom den är lite vid i halsen och då trodde hon att hon inte skulle få ha på sig klänningen. Hon blev så förbannad på mig att hon t.o.m. sprang till min man och klagade. Tror det var första kramen han fått på länge. :-0
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-29 11:19:03 följande:
    Tack Sånt smink finns nog i leksaksaffärer, vi köpte vårat på Willys, lågbudget, men det funkar Annars har jag tagit mitt smink ibland..rouge på kinderna och mascara prickar på näsan
    Ja, inte måste det väl vara avancerat, vi har bara lite långt till Willys och leksaksaffären bor vi nästan granne med.
    Jag äger varken kajal eller rouge eller läppstift...
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-03-29 11:56:47 följande:
    Ja det hade ju inte varit fel Du får locka med nåt roligt så kanske hon kommer ut tidigare
    Ja jag försöker locka med allt möjligt...men helst vill jag ha ut henne så jag också får äta godis i påsk men hon tycks vilja tvärtom
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-03-29 12:15:34 följande:
    Ja jag försöker locka med allt möjligt...men helst vill jag ha ut henne så jag också får äta godis i påsk men hon tycks vilja tvärtom
    Det är väl klart! Vi har ju sagt 14 april!
  • Leos och Vincents mamma

Får era barn påskägg och vad får de i så fall? Vincent har inte börjat att äta godis ännu (vi vill vänta så länge det bara går), så har lite torka på idèer just nu vad han kan få istället i sitt påskägg.
    Leo får ett godis påskägg.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-29 12:21:55 följande:
    Får era barn påskägg och vad får de i så fall? Vincent har inte börjat att äta godis ännu (vi vill vänta så länge det bara går), så har lite torka på idèer just nu vad han kan få istället i sitt påskägg. Leo får ett godis påskägg.
    Olivia ska få ett ägg med en Spöket Laban-tröja i (hennes nya storfavorit). Och en liten bit choklad blir det nog också. Och russin.
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-03-29 12:29:35 följande:
    Olivia ska få ett ägg med en Spöket Laban-tröja i (hennes nya storfavorit). Och en liten bit choklad blir det nog också. Och russin.
    Det låter ju bra
    Funderade först på att köpa en liten bil eftersom han tokälskar bilar, men efter alla presenter som han fick igår (massor med bilar dessutom) så tänkte jag om
    Russin är han inte så förtjust i, men tokälskar banan och äpple. Så kanske det och mariekex och sen nån tröja kanske? (fast han fick ju iofs massa kläder igår oxå).
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-29 12:21:55 följande:
    Får era barn påskägg och vad får de i så fall? Vincent har inte börjat att äta godis ännu (vi vill vänta så länge det bara går), så har lite torka på idèer just nu vad han kan få istället i sitt påskägg.Leo får ett godis påskägg.
    Mina barn får påskägg men Ida kommer att få nån sak istället. Kan ju vara en leksak, kläder (strumpor, mössa eller nåt annat litet som går i ett påskägg)
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-03-29 12:43:42 följande:
    Mina barn får påskägg men Ida kommer att få nån sak istället. Kan ju vara en leksak, kläder (strumpor, mössa eller nåt annat litet som går i ett påskägg)
    Har du sett hur stora påskägg det finna?
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9