• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Ly75 skrev 2010-02-17 15:13:27 följande:
    Oj, vad har jag missat?! :) Låter spännande!
    Jag och min man träffades den 2/6 -07... Hänger du med då?
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Ly75
    LitenBlomma skrev 2010-02-17 15:28:55 följande:
    Jag och min man träffades den 2/6 -07... Hänger du med då?
    Uhm..haha, nu känner jag mig trög! Får jag skylla på magsjukan? :p Eller..vänta..handlar det om att det var snabba puckar er emellan?
  • LitenBlomma
    Ly75 skrev 2010-02-17 15:40:45 följande:
    Uhm..haha, nu känner jag mig trög! Får jag skylla på magsjukan? :p Eller..vänta..handlar det om att det var snabba puckar er emellan?
    Yepp! Träffades den 2:a och plussade den 29:e. Gifte oss 8 månader senare och köpte hus i samma veva. Meja föddes 9 månader efter att vi träffades första gången, snabbare än så så måste barnet vara fött prematurt
  • LitenBlomma

Jag blir aldrig bra på bild och kände själv hur stelt jag log så jag hoppas innerligt att det mest är bilder på barnen. {#lang_emotions_dreamer}

• Ly75

Hehe, nej det där kan man inte kalla något annat än snabbt! Du får hojta när ni är med i tidningen

• Bobbenn
    LitenBlomma skrev 2010-02-17 15:44:48 följande:
    Yepp! Träffades den 2:a och plussade den 29:e. Gifte oss 8 månader senare och köpte hus i samma veva. Meja föddes 9 månader efter att vi träffades första gången, snabbare än så så måste barnet vara fött prematurt
    Ja snabba ryck som här då

Vi träffades 11 februari 06, gifte oss 2 november 06. Mannen landade i Sverige 16 juni 07, jag hade sista mensen 17 juni och vi plussade 13 juli

Kul med intervju!
    Sidfot
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-17 13:53:37 följande:
    Hur tusan beställer man då? Finns ju ingen kassa sen ??
    Nä, det är knepigt men kassan dyker upp när man lägger något i varukorgen.
    Ly75 skrev 2010-02-17 15:40:45 följande:
    Det hade jag aldrig räknat ut! Satt och funderade på vad som var så speciellt just 2/6...
    LitenBlomma skrev 2010-02-17 15:46:29 följande:
    Jag blir aldrig bra på bild och kände själv hur stelt jag log så jag hoppas innerligt att det mest är bilder på barnen.
    Du lär inte slippa undan helt. Men det är säkert ingen fara, för det mesta är det ju bara man själv som är överkritisk.
  • Mitt livs lycka
    Agamemnon skrev 2010-02-17 12:12:44 följande:
    Ja och nej. Jag beställde vår Maclaren från en engelsk shop men vi hade den levererad till hotellet vi bodde på. Vet att det finns en rätt stor shop som levererar även till Sverige, måste bara klura på vad det är den heter.
    Eller har du tips på någon tysk webshop? Är lite sugen på denna vagn:

http://www.kiddy.de/gb/travelsystem-dessins

men den är alldeles för dyr här i Sverige så jag tänkte att man säkert kan hitta den billigare i Tyskland...

Vad tror ni om vagnen??
  • Agamemnon
    Mitt livs lycka skrev 2010-02-17 19:45:44 följande:
    Eller har du tips på någon tysk webshop? Är lite sugen på denna vagn: www.kiddy.de/gb/travelsystem-dessins men den är alldeles för dyr här i Sverige så jag tänkte att man säkert kan hitta den billigare i Tyskland... Vad tror ni om vagnen??
    En tysk shop är kidsroom.de, de har även barnvagnar men jag vet inte om de har den eller hur de ligger om man jämför priserna. Har du kollat ebay.co.uk eller ebay.de?
    Jag tycker att den ser lite liten ut men sen så är jag inte så bra på vagnar så det kan vara helt fel.
  • Mitt livs lycka
    Agamemnon skrev 2010-02-17 21:42:03 följande:
    En tysk shop är kidsroom.de, de har även barnvagnar men jag vet inte om de har den eller hur de ligger om man jämför priserna. Har du kollat ebay.co.uk eller ebay.de? Jag tycker att den ser lite liten ut men sen så är jag inte så bra på vagnar så det kan vara helt fel.
    Jag har sett den i verkligheten och jag reflekterade inte över att den skulle vara liten. Dock var inte William med så han har inte provsuttit den - kanske borde låta honom göra det så man vet med säkerhet!

Vad har ni för vagn till Oliven?
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9