• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon

Igår beställde jag gummistövlar (bild finns i bloggen). Det ska bli spännande att se om jag får dem över vaderna...

• Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-28 10:13:22 följande:
    Igår beställde jag gummistövlar (bild finns i bloggen). Det ska bli spännande att se om jag får dem över vaderna...
    Du kan inte ha fetare vader än mig
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-28 10:20:58 följande:
    Du kan inte ha fetare vader än mig
    Det betyder ju inte att mina inte kan vara för feta för de stövlarna. Usch, vad sur jag var när jag hade hittat ett par jättefina (och inte heller tokbilliga) stövlar och sen fick jag inte upp dragkedjan...
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-28 10:26:56 följande:
    Det betyder ju inte att mina inte kan vara för feta för de stövlarna. Usch, vad sur jag var när jag hade hittat ett par jättefina (och inte heller tokbilliga) stövlar och sen fick jag inte upp dragkedjan...
    Jag har aldrig kunnat ha några stövlar
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-28 10:28:03 följande:
    Jag snubblade en gång över en sida med stövlar för breda vader (har för mig att man kunde fylla i omfånget och sen fick man upp en massa), men jag minns inte vad den hette... Minns inte ens om det var en svensk sida eller inte. Men Google borde veta.
    Nu ska jag packa badväskan så vi kommer iväg till mina föräldrar!
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-28 10:52:39 följande:
    Jag snubblade en gång över en sida med stövlar för breda vader (har för mig att man kunde fylla i omfånget och sen fick man upp en massa), men jag minns inte vad den hette... Minns inte ens om det var en svensk sida eller inte. Men Google borde veta. Nu ska jag packa badväskan så vi kommer iväg till mina föräldrar!
    Mäh, finns det en sån sida för smala vader oxå? Jag har alltid velat ha ett par svarta stövlar men de är bara för stora. Hittade äntligen ett par för 2 år sedan och jag bävar inför att de går sönder!
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    SchumiFerrari skrev 2010-02-27 22:19:07 följande:
    Liten Blomma: jag börjar oxå bli sugen på en till.. Måste vara knäpp... Har en på 6 månader som inte sover hela nätter så jag har nog inte sovit en hel natt på nästan 2 år.. Blev väl någon det sista innan Smurfen kom... Måste vara knäpp...
    Där ser ni!
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Ly75
    Bobbenn skrev 2010-02-28 10:28:03 följande:
    Har oxå jätteproblem att hitta stövlar (inte gummistövlar dock) som funkar.  Är ett helsicke med för grova vader. Hur snyggt är det när man bara kan dra upp dragkedjan till vristen? :-/
  • Leos och Vincents mamma
    Bobbenn skrev 2010-02-28 10:06:37 följande:
    aa 3 år mellan låter perfekt faktiskt. Då kan 1:an förstå och va lite självständig
    Bobbenn skrev 2010-02-28 10:05:46 följande:
    Iofs. Vad jag inte förstår är hur man har råd
    Det gör faktiskt inte jag heller, kan ju inte bara vara mina barn som kostar en hel del Det är ju både bil och större boende som behövs ju fler i familjen man blir..

Precis, jag tycker det är superskönt med 3 år mellan barnen! Då hade Leo fått egentid med oss ganska länge och var medveten om att han skulle få ett syskon, han kunde/kan ta på sig själv så man behöver bara koncentera sig på ett barn som ska ha hela vintermunderingen på sig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9