• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-27 14:15:43 följande:
    Jag drack en hel vinare igår, tjo och tjim! Så det gick ju inge vidare det där med skilda sovrum Vi vaknade kl 6 imorse och vid 7 gick vi upp och grattade Ludde. Sen har vi tittat på Jimmies fotbollsturnering inomhus sen kl 10 och kom hem nu precis. Luddes 2 kompisar är med oxå. Finalen splelas kl 16 och om de går vidare kanske jag ska åka upp igen och kika. Fast jag vet inte hur sugen jag är på att dra med mig 5 barn själv Ev. ska en kompis och hennes familj komma förbi ikväll och se Melodifestivalen här.
    Det låter livat, både kvällen och dagen!
    Här har vi inte haft så mycket action, mest städat och mina föräldrar tittade in på en spontan kopp te. Vi ska snart ge oss ut i snöyran och veckohandla och sen har min man önskat Burger King till middag. Det kan han gott få för jag har inte heller lust att laga mat, jag är fortfarande såååå förkyld.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-27 14:58:45 följande:
    Det låter livat, både kvällen och dagen! Här har vi inte haft så mycket action, mest städat och mina föräldrar tittade in på en spontan kopp te. Vi ska snart ge oss ut i snöyran och veckohandla och sen har min man önskat Burger King till middag. Det kan han gott få för jag har inte heller lust att laga mat, jag är fortfarande såååå förkyld.
    Så gott! Tur att vi inte har nåt sånt i närheten då hade vi nog ätit det ofta! {#lang_emotions_tongue_out}

Dags att byta stinkblöja, ska försöka att inte trampa i nåt bajs idag
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-02-27 12:19:43 följande:
    fotografierna från förskolan äntligen fått in dem här
    åååh SUPERFINA!!!!!
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-02-27 14:15:43 följande:
    Jag drack en hel vinare igår, tjo och tjim! Så det gick ju inge vidare det där med skilda sovrum Vi vaknade kl 6 imorse och vid 7 gick vi upp och grattade Ludde. Sen har vi tittat på Jimmies fotbollsturnering inomhus sen kl 10 och kom hem nu precis. Luddes 2 kompisar är med oxå. Finalen splelas kl 16 och om de går vidare kanske jag ska åka upp igen och kika. Fast jag vet inte hur sugen jag är på att dra med mig 5 barn själv Ev. ska en kompis och hennes familj komma förbi ikväll och se Melodifestivalen här.
    Oj då, så om 9 månader kommer det en bebis eller

Här har vi varit och handla lite presenter till barnen och lite annat smått och gott och sen var vi på maxi och handlade mat med resten av stan, fy sjutton vad folk det var, men det ä ju lönehelg oxå..
    Nu ska vi laga mat, blir smördegsinbakad fläskfile med ris.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-27 16:38:38 följande:
    Oj då, så om 9 månader kommer det en bebis eller Här har vi varit och handla lite presenter till barnen och lite annat smått och gott och sen var vi på maxi och handlade mat med resten av stan, fy sjutton vad folk det var, men det ä ju lönehelg oxå..Nu ska vi laga mat, blir smördegsinbakad fläskfile med ris.
    Kan man ha sån tur igen tror du? {#lang_emotions_dreamer} Maken vet att jag har äl och hur jag står i barnfrågan så jag har mina aningar om att han är liiite sugen
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Ly75

Agamemnon - stackars liten Är ju så hemskt när de ramlar och slår sig! Hoppas hon är glad igen och inte allt för öm där hon slog sig.

Sthlmfilur..vilka sötisar

• Bobbenn
    LitenBlomma skrev 2010-02-27 16:49:27 följande:
    Kan man ha sån tur igen tror du?  Maken vet att jag har äl och hur jag står i barnfrågan så jag har mina aningar om att han är liiite sugen
    Förklara gärna hur ni tänker
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Kan man ha sån tur igen tror du?  Maken vet att jag har äl och hur jag står i barnfrågan så jag har mina aningar om att han är liiite sugen
    Ska ni ha en till redan alltså?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • sthlmfilur

tack.. jo visst syns det att det är syskon det går ju inte att ta miste på det..

du är sugen på en till??
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9