Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Är lite glad - min gynekolog ringde mig i dag och sa att jag kunde komma förbi efter jobbet och hämta remisser för vul på sophiahemmet och recept på pregnyl (ägglossningsspruta) eftersom han skulle vara ledig nu och jag som sagt äter pergotime och bör kollas med vul. Blev positivt överraskad av omtanken, och att kunna reglera när man får äl genom att ta en spruta är ju perfekt om man nu ska åka till köpenhamn och inseminera :) Har inte känt så mkt mer på höger sida dock, men hoppas såklart. Om jag får fler äggblåsor i vänster äggstock och ingen i höger - tycker ni att jag ska chansa och åka till köpenhamn då?
Fick förresten höra av gyn att äggen inte kan bli för stora, det är äggblåsorna som kan bli uppåt 22-24 mm, själva äggen är mikroskopiska. Så då var det inte därför jag fick X, kan inte riktigt sluta fundera över varför.
Skulle också vilja göra en spolning, är så rädd att det har blivit ngt knas med även högra äggledaren, genomgick ju en stor bukoperation och hade en infektion och blödning i buken även efter operationen..
Mmmbop: härligt, snart är du nere på 0.