• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Tråkigt Petra :( usch o fy.. Kram till dig

• Supers

Jahapp..då har jag vart på VUL idag, gick inge bra alls....hade 2 små blåsor på v äggstock men han hittade en cysta oxå...ingen stor men i alla fall.
    Är så less o trött på att aldrig få samma läkare för det första, alltid en ny varje gång jag kommer till SÄS, känner mig bara så ledsen. Pergotime verkar def inte funka för mig.

nu vet jag inte om vi vågar försöka el inte pga cystan, testat mig varje dag men negativt ....
    Läkarn jag träffade nu tyckte att det är upp till mig om jag vill fortsätta med den tredje kuren,,, jävla dubbla budskap hit o dit..nu var inte min sambo med idag..o givetvis fick man dessa nyheter, jag blir som nollställd o glömmer bort alla viktiga frågor jag borde ställa.

Hon jag varit i kontakt med har tjänstledigt..suck..evigt kämpande, vill så gärna få barn...men ibland känns det som att det är helt kört.
    Ska ta kontakt med gyn i nästa vecka o begära att få tid hos nån av fertilitets läkarna, nu får dom börja kolla vad som är felet..el ja..jag vet ju delvis vad felet är..men i alla fall.

en riktig pissdag usch!!

Kramar till er alla Hjärta 

• Supers

Tack allihopa.

Lemis: har bara vänster ledare kvar, och har fått den spolad i höstas....vi har bestämt oss för att äta klart pergo kuren och sedan ta tag i allt, och då hoppas jag verkligen att vi får en bra läkare.
    vi har kört på i nhelgen fick gla gubbe ppå testet igår,  så vi får så det...om äggen släppt el inte.

All lycka till till er :) Inte länge kvar :) kram kram 

• Supers

Alexandra: Visst är det så, ska ta upp det till nästa besök. Kram

• Supers

Välkomna hit alla nya, beklagar era x :( som fler andra säger så är detta forum underbart bra stöd, det har hjälpt mig mkt.
    blev gravid förra våren, oplanerat... fick åka in akut i v 7, blev akut opererad och förlorade höger äggledare..är glad jag "bara" förlorade den för jag var på väg att stryka med själv :(

Det har varit en tuff tid men som sagt forumet har hjälp mig mkt.
    Vi har försökt nu i nästan 1 år men har inte lyckats än, äter Pergo Time men det verkar inte ha så mkt inverkan på mig.....
    Det går upp och ner...det är inte en enkel sak att planera att bli gravid, mkt testande hit o dit osv.

Vi får se hur det går...1 kur kvar...känns lite lönlöst o äta pillrena när inget händer.
    Ska försöka få tag i nån läkare så vi får påbörja nån sorts utredning...

Kram till er alla!! 

• Supers

Lappgeten: Beklagar verkligen , som det ser ut blir det nog IVF för oss med så småningom. Kram kram

• Supers

Jaa här väntar jag på bim... Men tror dock inte att det hänt något denna gång heller :( men men bara vänta nga dar till..

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3