• Sunflower Sthlm

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Supers: Skönt med spolning förresten, att få veta hur det står till. Lycka till imorgon!

• Sunflower Sthlm
    Mmmbop skrev 2011-08-22 17:14:30 följande:
    Trist kanske4a, men som sagt, inte långt till nästa månad nu =)

Själv var jag på KUB idag och allt såg så bra ut! Jag fick väldigt bra värden och mini levde rövare =) Skönt!
    Härligt! Grattis! Själv har jag RUL nästa vecka så det går framåt, sakta men säkert. :)
  • Sunflower Sthlm

Lycka: Grattis till sötnosen! Glad

Jag förstår att hopplösheten tar över ibland för er som kämpar och kämpar. Jag inser själv hur lyckligt lottad jag är som blev gravid så pass fort ändå efter mina två X och med en skadad äggledare som jag fortfarande har kvar.

Jag går in i vecka 20 idag, helt galet. I veckan gjorde vi RUL och fick se en riktigt livlig krabat så nu börjar det känns som att det kanske kan gå vägen trots allt, har inte riktigt kunnat slappna av tidigare, men nu har den största oron äntligen börjat släppa.

Jag håller tummarna för er alla som kämpar och hoppas att det går vägen snart!

• Sunflower Sthlm

Grattis Mmmbop, vad härligt! Ytterligare en milstolpe avklarad! Vad har du för BF? Själv går jag in i vecka 25 imorgon, helt galet. Förstår inte var tiden tagit vägen. Vi har köpt barnvagn och en fleece-overall. Ville inte riskera att stå utan i vinter. Glad Vet inte vad du vill ha för barnvagn men vi köpte en av 2011 års modell. Väldigt billigt eftersom de ska bytas mot 2012 snart.

• Sunflower Sthlm

MTC79:
    Vi valde en Brio Go, det var makens favorit. Jag var även väldigt förtjust i Teutonia Mistral S men eftersom vi fick tag i ett utförsäljningsex. så var det inte så mycket att fundera över då det var väldigt skillnad i pris. Vad ska ni välja?

Mmmbop:
    Jag fastnade som sagt för Teutonia Mistral S och fick höra av personal på Babyland (tror jag det var) att den ska utgå så hon tipsade om att vänta ett tag och då kanske kunna få en riktigt billigt. Kan vara ett alternativ om du kan tänka dig den vagnen. 
    Än så länge är jag faktiskt inte särskilt stor, något jag är otroligt tacksam för. Magen växer redigt men jag har inte lagt på mig så mycket mer än det så den ser ganska nätt ut fortfarande. Väldigt skönt faktiskt! Men liten, det är den ju absolut inte. Glad  

Supers:
    Håller tummarna för att det snart är er tur! Blir uppriktigt glad av att höra att du är glad för vår skull för jag förstår att det samtidigt är jobbigt att du inte blivit gravid än.

• Sunflower Sthlm

Vad gäller försäkring så hänger det på om man har en sjukdomsförsäkring eller inte. Då får man även ersättning för dagarna man legat inlagd. Har tänkt länge att jag ska tecka en sådan men inte kommit mig för. Nu känns ju det lite bittert eftersom de lär undanta min skadade äggledare i sådana fall. Man måste ju ange sjukdomar och annat som man råkat ut för tidigare när man tecknar försäkringen.

• Sunflower Sthlm

Hej tjejer!

Jag skriver inte så ofta längre men jag läser det mesta och följer er så gott jag hinner med och hoppas på många fina plus framöver.

Supers:
    Jag köpte från testlagret och Clearblues digitala med den glada gubben. För mig fungerade inte testlagret alls, de gav aldrig full stegring trots att jag fick en glad gubbe på Clearblue. Så jag slutade helt med testlagret och körde bara Clearblue. Visst blev det dyrare men då kunde jag iaf lita på resultatet.

• Sunflower Sthlm

Mika:
    Klart vi kommer ihåg dig! Jag läser det mesta som skrivs i tråden men skriver sällan. Vad kul att få höra hur det är med dig men trist med distansförhålladet. Det tär på en helt klart, så jag hoppas allt löser sig till det bästa.

Själv går jag in i vecka 34 på fredag, helt galet faktiskt.

Stor kram och det var verkligen kul att höra från dig!

• Sunflower Sthlm

GOD JUL alla fina tjejer i tråden! Hoppas ni får en härlig julhelg och att året för med sig många fina plus att glädjas åt!

Kramar från mig, som efter två X sitter här i vecka 36 och inte fattar vad som hände. Glad

• Sunflower Sthlm

Ella Jade:
    Jag har aldrig rökt i hela mitt liv och ingen vet varför jag fick mitt första X, då jag aldrig haft någon form av infektion typ klamydia eller liknande. Mitt andra X fick jag pga. att jag har äggledaren kvar då jag behandlades med cellgift.
    Otur sa läkaren när jag frågade varför jag fått det.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3