Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Jag brukar också uppleva att det stiger väldigt brant. Har ÄL nu, i tisdags såg jag bara ett jättesvagt streck, igår var det jättejättestrarkt så jag tycker det brukar "smälla" till. Men jag brukar också känna att det börjar ömma på ena eller andra sidan så jag brukar få en förvarning när det är på gång.
Jag vet ju att det inte behöver vara regelbundet på höger eller vänster sida men jag tycker det känns väldigt regelbundet med varannan månad höger och varannan månad vänster. Denna månad ömmar det från vänster sida....jaja, då hoppas jag det är höger nästa månad! Elle att min högra äggledare lyckas "nå över"!
Och det här med VUL...Mika har ju gjort VUL varje månad så det måste väl finnas möjlighet att göra det privat också?

Jag pratade med min gyn om just det, att jag kände som stickningar eller vad man ska kalla det, på ena sidan, och funderade på om det betydde att ägglossningen kom på den sidan men hon menade att buken är så pass komplicerad med allt som finns där i form av tarmar och så, att man aldrig kan vara säker på om smärtan verkligen kommer från den sida som man känner den på. Samma sak sa de på Sös. Men, men... inte så mycket att grubbla över, det bli ju som det blir, inget vi styr över.
Håller tummarna för att du får ägglossning på rätt sida iaf!
Vet inte om jag skrev det tidigare, men jag kommer att få vul efter nästa mens och om det då släpper på höger, som är den trasiga, så kommer jag att få åtminstone ett vul till och när vi ser där vilken sida det släpper på ska vi ta ställning till vad vi gör efter det. Så det känns bra.