Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Det var ett tag sen jag skrev här nu och det finns några anledningar till det, framförallt att mitt hcg fortfarande inte noll. Det minskar visserligen om än väldigt sakta så förhoppningsvis är det noll om senast några veckor. Det är med största säkerhet ett nytt X jag har haft, som kroppen tagit hand om på egen hand. Sjukt jobbigt men inte så mycket att göra något åt.
Den här tråden har ett fantastiskt bra stöd sen jag drabbades av mitt första X i september förra året men jag har bestämt mig för att inte hänga här i tråden längre. Det är otroligt påfrestade både för kroppen och psyket att gå med förhöjda och konstiga hcg-värden i nästan två månader och jag känner att jag inte orkar med att varken peppa andra eller gratulera till ev. graviditeter och jag blir väldigt stressad av att ni andra kan försöka och jag står och stampar på noll igen och så har gjort sedan i början på januari. Jag kanske kommer tillbaka med det känns inte så troligt just nu iaf. Vill ni mig nåt så får ni gärna maila.
Lycka till alla som kämpar!
Hej tjejer!
Tro det eller ej men nu är mitt hcg nere på noll. 10 veckor tog det... *suck* Vilken pärs! Är så glad nu, som jag har längtat efter den här dagen. Tyckte att det var jobbigt att få mitt första X i aug förra året men det här var mycket värre kan jag säga såhär i efterhand. Så nu kanske jag kommer att hänga lite i tråden igen, beroende på hur jag mår och hur jag återhämtar mig.
Ser att det har kommit några nya under min frånvaro så för er info kan jag säga att jag behandlades med metotrexat den 1 sep förra året och fick ett nytt X i januari i år men det tog kroppen hand om på egen hand. Så nu hoppas jag att nästa graviditet kan få sitta på rätt ställe.
Nån som är bra på ägglossningstester?
Jag har framförallt använt digitala tidigare så därför undrar jag om nån vet hur länge ett test visar halvsvagt innan man får ägglossning om ni förstår hur jag menar? Imorse tog jag ett test som visade ett ganska stark streck men inte så starkt som det ska bli vid ägglossning. Kan det vara så under en längre tid eller bara några dagar?