• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Lappgeten: ååå hoppas hoppas nu håller jag tummarna :) jag ska på Uv på fredag och kolla äggstockarna .... Så vi får se vad som händer ;)

• Supers

Hej, var i gbg igår o kollade på äggstockarna. På tisdag blir det äggplock :) spännande & otroligt nervöst. Kram på er alla.

• Supers

Hej, igår plockade vi ut ägg och om allt går bra blir det insättning imorgon. Nervigt värre. Sambon har utvecklat nån form av stress mage :/ mindre spännande.

• Supers

Hejsan nu är jag i ruvningsfasen. Ett i livmodern o två te frysen. Spännande och overkligt. Nu får vi hoppas att fröet vill växa o gro därinne :) Kram

• Supers

Det verkar som mensen är på gång  :( usch är så ledsen..ska testa mig ikväll i alla fall. ..men jag har såna flytningar som jag brukar ha strax innan mens... :(

• Supers
    angio101 skrev 2013-05-15 15:51:25 följande:
    SuperS: Så hade jag med dottern, bruna "dagen-före-mens" flytningar och sedan en kort, knäpp "mens" som jag trodde var riktig men att kroppen inte hade blivit helt regelbunden efter förlossningen än. Jag testade ändå en vecka senare då jag var monstruöst trött och hade i bakhuvudet att vi kört oskyddat. Japp, ett plus.

Håller tummarna för dig.

ok, ja imorrn är det 14 dar sen insättnig och har inte testdag förrän på fredag men ska testa idag...usch..bölat som en gris här på jobbet idag...haha tur att man har gulliga kollegor.

Ack för tummhållningen.
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3