• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Å dumma surfplatta haha blir dubbelt sorry :p

• Supers
    Lappgeten skrev 2013-04-11 08:46:38 följande:
    Hur går det för dig Supers?

Lappgeten skrev 2013-04-11 08:46:38 följande:
    Hur går det för dig Supers?

Hej, jag håller på spraya än, på måndag ska jag till gbg för att lära mig att ta Sprutorna...nervöst.. Har ni ÄP snart?
  • Supers

Lily: Åkte in akut i maj 2011 :/ det var rätt dramatiskt & förlorade en massa blod. Jag har tyvärr inte lyckats än men har påbörjat en ivf-behandling precis så nu håller vi tummarna :) All lycka till o tillåt dig vara ledsen, denna tråd är super bra att ventilera sig på. Kram kram

• Supers
    Lappgeten skrev 2013-04-12 08:37:17 följande:
    Vi gjorde äggplock i måndags, fick ut 13 ägg varav 7 st blev befruktade som de valde att långtidsodla. Om inget går snett får jag tillbaka ett embryo imorgon och jag hoppas även att fler överlevt så att de kan frysa ner.

Lily, det finns alla versoner. Väldigt många i den här tråden har blivit gravida direkt efter eller iallfall inom ett halvår efter. Men för några har det gått tyngre för, mig tex som nu tre år efter första utomkvedet nu gör IVF. Det enda som hänt sen dess är fler utomkved.

åh vadmga ägg ni fick ut :) Håller verkligen tummar och tår att det tar sig.
    Snart dax för oss med....nervöst o pirrigt.

Ruva Lugnt :)

Kram
  • Supers

Jag var i v 7 när jag åkte in akut, hade även en cysta som sprack utöver utomkveds. Vi har försökt sen dess, & hoppas nu på ivf :) Vi får 3 försök gratis, jag fyller 37 i maj så det tickar på om man säger så :/ Ha det gott.

• Supers

Tack så mkt, så kan det absolut vara. Tyvärr vill man ju inte stressa upp sig o man försöker låta bli ;) Vi får hålla tummarna nu :)

• Supers
    Lappgeten skrev 2013-04-15 08:34:47 följande:
    Jag fick tillbaka ett långtidsodlat embryo i lördags och flera till frysen. Det känns jätteskönt att slippa gå igenom behandlingen igen om det här försöket misslyckas. Lycka till Supers, hoppas du får fram många fina ägg! Äggplocket gick jättebra tycker jag, kändes betydligt mindre än jag väntat mig.

Åh vad spännande :) håller tummar och tår nu :)) 14 dagars ruvning :) Jag ska till gbg idag o lära mig att ta Sprutorna.. Pirrigt. Tack för lycka tillet ;) Happy ruvning :)
  • Supers

Tack, har börjat med Sprutorna nu :/ läskigt men det går bra.. Håller tummarna Permberly kram kram

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3