• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Nä tjejer det gick inte vägen denna gång....mensen är i full gång o testet var negativt. Känner mig tom och ledsen..........när ska det vända.....

Bara bearbeta detta och sen gå vidare..ska nu koncentrera mig på att träna o må bra.....ska ringa gbg imorgon så får vi se när nästa försök blir.

Ha det gott.

• Supers
    Pemberly skrev 2013-05-16 08:34:20 följande:
    Så tråkigt att det inte gick vägen denna gång Supers. Lycka till vid fortsatta försök. Det sliter verkligen på en när försöken misslyckas. Med sonen lyckades vi på det tredje insatta embryot (en färsk och två frysta) nu med syskonförsöken har vi hittils satt in embryo fyra gånger (1 färsk och 3 frysta) utan att lyckas. Men det är bara att kämpa vidare. Jag ringde vår klinik för ett par dagar sedan för att höra om vi kunde hinna med ett försök innan sommaren och jag hade tur så att jag var så i menscykeln att vi precis hinner med ett försök innan de sommarstänger så på måndag börjar jag med nässpray igen.

Ja detta var iofs vårat första försök..vi har 2 st i frysen.
    Ska ringa imorgon så får vi se vad de säger...hur länge man ska vänta o så...hoppas på att slippa medicinen vid nästa försök..
  • Supers
    Lilyy skrev 2013-05-16 13:36:10 följande:
    Supers: Tråkigt att höra! Ni har tre försökt gratis eller? Jag hoppas att ni snart lyckas. Har ni barn sen innan?

Nej vi har tyvärr inga barn sen tidigare...
  • Supers
    Supers skrev 2013-05-16 19:12:58 följande:
    Nej vi har tyvärr inga barn sen tidigare...

Sorry min platta drog visst iväg meddelandet innan jag var klar. Vi får tre gratis försök, vi har två ägg i frysen oxå.
  • Supers

Tack allihopa, ja det är trist men men...det känns ok ändå.
    Ska göra ett frysförsök i augusti igen...så nu ska jag fortsätta med träningen och bara vara o må bra.

Kram på er.

• Supers

Stickan: beklagar verkligen :( usch vad tråkigt. Vet inte alls hur det funkar.. Vet dock inte hur det funkar... Min läkare sa bara att det tyvärr finns risk för utomkveds när man gör ivf ... Vi har gjort 1 behandling vilket blev minus...i augusti ska vi göra vårat första frys försök. Massor med kramar till dig/er. Krya på dig.

• Supers
    Lappgeten skrev 2013-05-24 14:49:12 följande:
    Tacl för alla gratulationer! Det värmer verkligen och speciellt när det kommer ifrån er som vet vad vi gått igenom. Igår var vi på VUL och fick se ett hjärta ticka, så nu börjar det kännas som på riktigt. Jag hoppas verkligen det går vägen nu! Supers- Nej, vad fruktansvärt. Usch jag förstår hur det känns. Hoppas ni finner styrka att gå vidare och att nästa behandling går vägen. Skönt att ha tre försök. Här i norr är det ett IVF-försök och ett frysåterförande... Sunflower- Självklart kommer jag ihåg dig! Jag tror det sitter på rätt ställe nu, lycka till!       

Låter helt underbart :) det känns ok nu..kommer en påminnelse så fort ännu en kompis blir gravid.. :( men men..vi ska njuta av sommaren och ta hand om varandra, börjar med en utlandssemester i juni :) Kram på dig :)
  • Supers

Kanske4a: Usch jobbigt...känns som alla man känner ska ha barn nu i sommar. Visst är ,man ju glad för deras skull......men det gör ont i en ....usch.. Förstår att mga ger upp..som min svägerska som gjort 2 ivf o 2 frysförsök & ej lyckats.. Nää nu blir det att njuta av sommaren.. Å rå om varandra. Kram på dig :)

• Supers
    kanske 4a skrev 2013-05-29 10:13:23 följande:

Är det någon som är förvånad, det blev ett negativt test, suck. Varför tror man att det plötsligt ska dyka upp  ett rosa streck på den förbaskade stickan??

Eller hur...jag kände på mig 5 dar innan testdagen att det var kört men man hoppas in i det sista :(

Styrkekramar till dig Hjärta
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3