• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • kanske 4a

Oj oj här väller det in plus. Säger grattis till alla! Här kom mensen en dag sen och i morgon är det dags för utredning. Är så nervös! Vill bara att det ska vara över nu...

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Det blev ingen utredning igår för oss. Vår minsta slog huvudet och vi fick spendera natten på barnkliniken istället. Lätt hjärnskakning och han mår bra trots allt. Så nu får vi vänta på en ny tid igen...

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • Supers

Kanske4a: Åh stackars liten, skönt att det gick bra i allafall. Ingen gla gubbe än :( blev lite deppig då min bästa kompis fick en liten dotter igår. ... glad för deras skull men det känns inom en varje gång. ..ha det gott kram kram

• tusa
    Supers skrev 2014-02-25 14:56:36 följande:
    Tusa: Dag 10 idag så vi får hoppas på glad gubbe inom ett par dagar, så insättning till helgen el början av nästa vecka. Pemberly nu när du säger det så är det nog "bara" 1 tvådagars ägg vi har i frysen.
    Men vi har ju 2 hela försök kvar plus ev frysförsk men vi håller tummarna för denna omgång :)
    Aha, nu förstår jag, du testar för ÄL? Trodde du grav.testade! Är det långt borta? Vi har fått tid för VUL, 18/3, då är jag i v.7+6. Cool

Kanske 4a: Har ni fått nån ny tid? Lillstackarn, hjärnskakning Rynkar på näsan
    lilsis skrev 2014-02-19 16:09:14 följande:
    Har fått min remiss till GBP godkänd så om 6 månader borde jag vara opererad. Om en månad så ska vi göra en fertilitetsutredning på CVL i Uppsala. Så då borde jag veta sen om vi kam bli gravida på egen hand eller inte. Har Äl om en vecka, vore skönt om det tog sig då men jag tror inte det.
    Skönt när det händer saker! Solig
  • Supers

Tusa: nä bara äl testar..nja tror jag borde få glad gubbe imorrn el lördag så insättning nästa vecka.

Härligt med vul :)

• kanske 4a
    tusa skrev 2014-02-27 15:13:38 följande:
    Aha, nu förstår jag, du testar för ÄL? Trodde du grav.testade! Är det långt borta? Vi har fått tid för VUL, 18/3, då är jag i v.7+6. Cool

Kanske 4a: Har ni fått nån ny tid? Lillstackarn, hjärnskakning Rynkar på näsan
    Skönt när det händer saker! Solig
    Nej vi får snällt vänta på ett nytt brev. Men det borde väl inte ta tre mån till iaf. Det har varit ett omtumlande dygn och jag ser fram emot att få sova i min egen säng i natt. Sonen mår ganska bra idag, lite huvudvärk och trött. Han stod upp på en gunga och ramlade baklänges, som tur var ner i sand. Men blev yr och illamående och kommer inte ihåg fallet. Så vi fick ligga kvar över natten för observation. Men han tycker nog mest det är skoj då han fått tidningar, glass och presenter :)
  • Supers

Ja på onsdag gäller det. O vi håller tummisarna att ägget överlever och sen fäster sig ordentligt :)

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3