• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • lilsis

Har fått min remiss till GBP godkänd så om 6 månader borde jag vara opererad. Om en månad så ska vi göra en fertilitetsutredning på CVL i Uppsala. Så då borde jag veta sen om vi kam bli gravida på egen hand eller inte. Har Äl om en vecka, vore skönt om det tog sig då men jag tror inte det.

• Saffron
    tusa skrev 2014-02-19 15:27:00 följande:
    Gärna!...men hur gör jag för att PMa?  Skäms
    skicka ett meddelande till mig! :)

• Supers

Tack Tusa, ja nu är äl testandet igång..bara vänta på glad gubbe :)

• tusa
    Supers skrev 2014-02-25 07:30:18 följande:
    Tack Tusa, ja nu är äl testandet igång..bara vänta på glad gubbe :)
    REDAN!? Åh, så spännande Skrattande

När gjorde du ÅF? Jag plussade på embryodag 13, etreeemt svagt. Visst är det en blasto när det är FET?
  • Supers

Brukar plussa på dag 13, men börjar testa tidigare för att inte missa. Jag tror att det är ett blasto. Nu hoppas vi att lillfröt överlever upptiningen :p

• tusa
    Supers skrev 2014-02-25 10:12:02 följande:
    Brukar plussa på dag 13, men börjar testa tidigare för att inte missa. Jag tror att det är ett blasto. Nu hoppas vi att lillfröt överlever upptiningen :p
    Vilken dag är ni på nu?ÅÅÅHH, jag döör av spänning, ni har väntat så länge!!
  • Pemberly
    tusa skrev 2014-02-25 08:39:39 följande:
    REDAN!? Åh, så spännande Skrattande

När gjorde du ÅF? Jag plussade på embryodag 13, etreeemt svagt. Visst är det en blasto när det är FET?
    FET kan vara både med frysta tvådagarsodlade och blastocyster. Olika kliniker väljer olika för hur länge de odlar dem. 
  • Supers

Tusa: Dag 10 idag så vi får hoppas på glad gubbe inom ett par dagar, så insättning till helgen el början av nästa vecka. Pemberly nu när du säger det så är det nog "bara" 1 tvådagars ägg vi har i frysen.

Men vi har ju 2 hela försök kvar plus ev frysförsk men vi håller tummarna för denna omgång :)

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3