• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Supers
    kanske 4a skrev 2014-03-07 18:27:30 följande:
    Åhh det bara måste vara eran tur nu!! jag har äl nu så jag tycker vi bestämmer att du och jag ska plussa om en dryg vecka :)

Jaaa det hoppas jag med :)) kramis
  • Supers

Tack för all pepp..det är fan inge lätt o ruva :/ dag nummer 5 och jag känner typ ingenting. Nu i dagarna borde ägget fästa om det fäster....10 dar kvar till testdag.

• tusa

Jag tyckte också det var jättejobbigt under ruvartiden!! Hade inga känningar alls, om nånting kände jag mig påtagligt tom, så var HELT säker på att det inte lyckats, så plusset på stickan kom som en verklig chock, kunde inte tro mina ögon!! Hade inge symptom alls alltså förrän under veckan efter plusset. Brösten kändes så klart, men visste ju inte om det var på riktigt eller bara Lutinusen(progesteron).

Jag plussade suuuper svagt på BIM -1. När har du BIM?

• Supers
    tusa skrev 2014-03-10 12:32:41 följande:
    Jag tyckte också det var jättejobbigt under ruvartiden!! Hade inga känningar alls, om nånting kände jag mig påtagligt tom, så var HELT säker på att det inte lyckats, så plusset på stickan kom som en verklig chock, kunde inte tro mina ögon!! Hade inge symptom alls alltså förrän under veckan efter plusset. Brösten kändes så klart, men visste ju inte om det var på riktigt eller bara Lutinusen(progesteron).

Jag plussade suuuper svagt på BIM -1. När har du BIM?

Ja det är en pärs. Äter ju inga extra hormoner när det är o stimulerat. Bim väntas till helgen ... har lite små stickningar o lite molvärk men ytterst lite. Tyvärr bara att vänta..
  • Supers

Åh tack..vågar verkligen inte hoppas föe mkt. Nu i em har det molat på och huggit på höger sida. Bra el dåligt vette tusan... vänta vänta vänta :p

• Kingston

Hej alla!
    Har hållit mig lite i bakgrunden det senaste...
    Mest för att jag inte är inne i IVF-svängen och inte känner att jag kan tillföra så mkt i dom diskussionerna. Men jag håller tummarna för alla ruvare m.fl här i tråden :)

Själv är jag helt förvirrad.
    Gjorde en spolning av äggledaren för snart en månad sedan. Då såg man tydliga och fina äggblåsor på vul.
    Dagen efter fick jag en mensliknande blödning och detta var väntat och normalt säger dom.
    Nu är jag på bim +3 och inte i närheten av ett plus... Så min fråga är: Va fan händer?!!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3