• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Trust me

Var tredje dag brukar vi byta med varandra.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (X)

Varannan månad är ganska lagom.

• Anonym (Nisse)
    Anonym (X) skrev 2013-06-05 09:09:36 följande:
    Varannan månad är ganska lagom.
    ...att vända på dem ja!
  • Anonym (X)
    Anonym (Nisse) skrev 2013-06-05 09:11:36 följande:
    ...att vända på dem ja!

Menade ju det såklart.
  • Med Lem

Jag byter en eller två gånger om dan. Nästan alltid en. Byter vid dusch. Efter en operation i urinvägarna vande jag mig vid att sova med kalsonger med korta ben. Så då måste man byta varje dag.

• ManSthlm

Varje dag självklart. Två gånger om dagen om jag går ut på kvällen. Att vissa inte ens duschar varje dag? Ställer mig helt oförstående. 

• Anonym (Rationell)
    Anonym (överdrivet) skrev 2013-06-05 04:36:19 följande:
    Håller med, byter underkläder när det behövs, inte för att underhålla tvättindustrin. Och jag är kvinna.

Bra sagt, och framförallt bra att få medhåll i denna västerländska konsumtionsbubbla, bra dessutom att det kom ifrån en kvinna. Träskstegen upplevs något mindre efterhängande.
  • Anonym (Rationell)
    Harpo skrev 2013-06-05 04:36:59 följande:
    Haha fyfan vad löjliga ni är, är det bara på familjeliv eller är ni så grämiga och bacillrädda på riktigt också?

Jag är en kille på 24 år och byter när jag dushar, vilket är ungefär varannan dag. Vad skulle poängen med att dra på sig ett nytt par kalsonger över odushad kropp vara? Eller ni kanske dushar varje dag? Det gör iaf inte jag, bara om jag ska träffa människor och vet med mig att jag kan lukta om jag inte dushar först. Det ni snackar om är ju ett helt sjukt problem som har uppstått senaste 40-50 åren skulle jag tippa på, jag tycker synd om er som är så rädda för lite baciller och lukt.

Huvudet på spiken!
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (exakt) skrev 2013-06-05 05:25:05 följande:
    Exakt, håller med dig helt. Byter underkläder och duschar 7-3 gånger i veckan, oftast varannan dag men ibland var tredje. Beror helt på vad jag har gjort och vad jag ska göra. Ett förfärligt resursslöseri att byta underkläder flera gånger om dagen vår planet håller inte för en sån livsstil i längden.

Samma här! Denna grodyngelliknande förökningen av intellektuellt missskapade åsikter börjar mattas av (åtminstone i denna FL-tråd). Ett, stundom tillfälligt, litet vin i den annars så stiltjeliknande omedvetenhet som råder i denna vidriga värld.
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?